Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Tog sovmorgon idag, gick av mitt dygnspass på jobbet igår, kom hem och lagade mat, skurade golv, mockade stallet, skodde en häst och åkte till ridhuset och red ett dressyr pass.. Puh!!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Varit på Qi-Gong för andra gången i mitt liv. Det gick lite bättre än förra gången. Efteråt fick man fika (wohoo!! jag vågade fika med främmande människor) och sen tog jag en promenad.
Nu är kroppen sur på mig, ont i fötter, rygg och nacke. :(
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Har inte sovit inatt. MÅSTE hålla mig vaken hela dagen så jag kanske kan somna ikväll. :wtf: Kan det inte bli kväll nuuuu.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Jag är helt slut, dotterns mage är kass och ja...
Men men solen skiner, jag ska försöka få ut nån del av utemöblerna idag :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

kl

VV1: Tillbaka i Tyskland från en underbar vandring i Spanien.
VV2: Jag vill tillbaka:arghh:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

VV ont i nästan hela kroppen efter att ha agerat flytthjälp igår, men förhoppningsvis förbrände man en kalori eller två (som jag visserligen åt upp när jag åt korv och kebabrulle).
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

SNART öppnas en privat blogg där jag kommer skriva med mig av min resa: att gå ned i vikt. Känns som om jag kommer gå ned halva min storlek :D Bukplastik (och annan "ta bort överflödig hud här o där) m.m. får jag helt enkelt göra i Ungern då det är billigast där.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Man har ju hört så många skräckhistorier om folk som gör operationer utomlands pga priset:nailbiting:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Måste ta fram utemöblerna men har så ont i händerna:(
Nåja får kämpa imorrn och i helgen
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

vv:

Det är väldigt mysigt att ha en superkurrande kisse bredvid sig, som dessutom fyller 10 år imorgon! :love:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

VV har diskat massa disk och även fått i mig lite frukost. Dock lurar jag på om min sockermätare visar fel. Får nog köra den mot maskinen på jobbet någon dag och undersöka.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

kl

VV: Blä blä blä säger jag bara. Kan man inte få med en knapp vid födseln som stänger av känslor?
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Tänk om det vore så enkelt som att ha en knapp!

Kl
I dag har jag varit på förhoppningsvis sista klinikbesöket med hästen och skurit bort det sista. Hon är ohalt, ska ridas som vanligt, Gipsbandage i några veckor till men ut på bete inom 2 veckor :banana:
Har dessutom haft ute ny Hovis och är nöjd :)
Och i morgon har jag en jobbintervju :up:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Ja verkligen...

Härligt! Jag blir glad för din skull EmmaW!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Huvudvärk från helvetet.
Tagit en Ipren nu och hoppas vakna ok.
Har tre viktiga samtal at ringa imorrn och två inte så
viktiga.
Sen kan jag ta helg :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
4 700
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 587
Senast: Linta
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
264
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 234
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp