Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

kl

VV: Jag undrar om jag verkligen gav denna person rätt email-adress. Är egenligen 99.9% säker, men eftersom personen inte hör av mig så undrar jag om denne bara inte vill, eller om det är något knas!:arghh:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Ätit god smörgåstårta:d , fixade fint litet blomsterarrangemang i present :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Druckit kvällskaffet uppe på en klippa vid havet och sett ut mot horisonten och fyrarna, jag ledsnar aldrig på den utsikten. Nu ska jag strax gå och lägga mig och sova 30 meter ner och 200 meter in i denna klippa. :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Börjar änna bli löjligt detta med att inte kunna sova.
Ska försöka få igenom min plan så kanske det blir ordning på torpet.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Ännu en dag i paradiset. *Gääääsp!*

Undrar om det är väder ute idag, här där jag är hörs bara fläktsystemets susande och det är lite dåligt med fönster 30 meter ner i berget. :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Det lät mörkt:D


Måndag och börjar veckan med en kväll, denna långa vecka..
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Drömde en mardröm i natt som vägrar lämna mig oberörd :cautious:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Sånt är jobbigt!:crazy:

kl

VV: Har varit och hästen och behöver inte åka förrän om ca 2 timmar.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Om det vore andra som är orsaken till bitterheten så vore det lättare att välja bort men i mitt fall är det (just nu) min helt värdelösa kropp som är orsaken och jag kan inget göra :crazy: :mad:

Den här är bra att tänka på då.

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden."

Om man inte tror på Gud så kan man lägga in valfri annan kraft i stället.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sinnesrobönen
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Varför inte?:(

kl
VV: Känner mig mer förvirrad idag efter introduktionen!:D
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Det lät mörkt:D

Det ÄR mörkt, ja kolsvart när strömmen försvinner.


Och nu lite middag nere i berget, paltbröd med fläsksås :d och boken receptet är taget ur:) heter Koktjänstreglemente för försvarsmakten.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Men det är ju ingen fara för mörker existerar ju inte, det är bara avsaknaden av ljus:)


Sitter på jobbet. Ätit kålpudding med morötter och broccoli:p (kålpuddingen var en matportion som blivit över)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Men det är ju ingen fara för mörker existerar ju inte, det är bara avsaknaden av ljus:)
Exakt precis så är det. :)

Förresten ska jag strax ut på havet en sväng med kajaken, såååå mysigt med bara fyrarna och havet som sällskap. :love:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Är lite nere, och har stressat massa på jobbet samt irriterat mig på kollegor (onödig energiåtgång). Och nu sitter jag här hemma och försöker övertala mig själv att inte äta onyttigheter, men jag inser att det inte kommer lyckas om jag inte går och lägger mig nu och sover (vilket jag är trött nog för att göra).
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

VV:
Idag kom en i släkten fram till mig och bara: "Alltså, du dricker ju mindre än din mamma och då är det illa".
Min kommentar: "Hm, nu får du det till att låta som om min mamma var alkoholist eller stordrickare. Varför är det illa att man dricker sällan? Skadar det dig om jag dricker en drink/cider typ en till två gånger per år? Det är mer illa att anse att de som väljer alkoholfritt före alkohol gör fel för så vitt jag vet är ett för högt alkoholintag inte bättre det heller. Låter som om du hoppar på mig för att ditt drickande är ett problem för dig?".

Inget svar.. förvånar mig inte :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
2 971
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
7 017
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
2
Svar
30
· Visningar
566
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 630
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp