Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Lät inte alls kul, stor kram :)

Haft ponnylektion i kväll, jag är tydligen en magisk ridlärare enligt ponnyungen :D
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

VV: filminspelning (vet inte vilken film men har misstanke)pågår utanför min lägenhet (inte genomgående lägenhet) och dem påstår att jag inte får gå ut på balkongen, ursäkta?! men vem betalar hyra för den balkongen? jag va?
känner mig lite instängd speciellt som jag röker på balkongen och springa i trapphuset denna tiden är ju sådär halvskoj mot grannarnas rätt till nattvila och jag är lika sur som jag låter i det här inlägget då informationen inte ens gavs med schysst ton eller ursäkt, blää!
Vart tog mina rättigheter vägen? Inte ens en förvarning att dem skulle filma då hade jag inte vart hemma.
*SUCKAR*

:banghead::rage:

Tillägg: jag har dessutom nöjet att jag ska upp tidigt och lär inte få natta nåt alls och sov inget natten till idag.

/hallonsaft som är lite bitter i natten.
 
Senast ändrad:
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

VV: filminspelning (vet inte vilken film men har misstanke)pågår utanför min lägenhet (inte genomgående lägenhet) och dem påstår att jag inte får gå ut på balkongen, ursäkta?! men vem betalar hyra för den balkongen? jag va?
känner mig lite instängd speciellt som jag röker på balkongen och springa i trapphuset denna tiden är ju sådär halvskoj mot grannarnas rätt till nattvila och jag är lika sur som jag låter i det här inlägget då informationen inte ens gavs med schysst ton eller ursäkt, blää!
Vart tog mina rättigheter vägen? Inte ens en förvarning att dem skulle filma då hade jag inte vart hemma.
*SUCKAR*

:banghead::rage:

Skicka faktura för allt krångel du var tvungen att göra ;)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Jaaaa, ska bara veta vart jag ska skicka den, vill inte gå ut i trapphuset så grannarna vaknar, dessutom små barn under mig.
Och ersätta mig när jag är röksugen kan bli dyrt (läs bra affär..för mig) hihi

Allvarligt talat, tycker det skötts dåligt, självklart tar jag gärna hänsyn till både grannar och filminspelningar men kan vara bra att veta om det innan så man kan påverka sin situation och inte bara få veta det av en person som skriker(!) när man står på balkongen.

Ps. filmerna brukar vara bra om det är dem jag tror/gissar på och jag hoppas verkligen att inte ens så mycket som en skugga av mig kommer med av misstag då kommer de få höra verkligen vad jag tycker Ds.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

kl

VV: Har inte druckit såhär mycket kaffe på över en veckas tid! Pigghetseffekten är tillbaka:rofl:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Tittade i periskopet och konstaterade att det var dimma ute, och nu,,,,,,en balja kaffe. :d:d
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Min lillebror har en dubbelgångare i Uppsala. Som heter likadant :crazy:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Var är min mentalcoach när jag behöver den ?:cautious:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

kl

VV: Bläää! Kommer jag någonsin fatta hur systemet på universitetet fungerar?!:arghh:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Jag köpte en majblomma idag, 20 spänn!!! När jag sålde kostade de 3 kr och en krans 15 kr. Nu kostar en krans 60 kr. :eek:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Bara därför måste jag kolla hur årets majblomma ser ut!:D

kl

VV: Jävla känslor! VART ÄR DEN DÄR KNAPPEN NÄR MAN BEHÖVER DEN?!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

VV blev nästan 11,5 timme på jobbet idag. Krånglande maskiner är inget kul, men bra kvinna reder sig själv och fixar det! (sedan att jag var tvungen att sitta på maskinen med en ficklampa i käften för att lyckas är en annan femma :p )
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Haha ja och så pillade jag i ett hål för att få ut saker också ;) Kan bara gissa hur det såg ut när jag stod/satt där med rumpan i vädret och ficklampan i munnen haha ;)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Hahaha Husmusen, även jag fick "lite" konstiga bilder först. :angel: :angel: :p


Nu luktar det nygräddad sockerkaka i berget, ja f*n, måste ju testa om det gick att grädda i storköksugnen och det gick alldeles förträffligt. Imorgon blir några VÄLDIGT förvånade över färsk sockerkaka till förmiddagskaffet. :D
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

Husmusen: även jag fick en hel del konstiga bilder i huvudet :D

Ruggit väder och ingen att mysa med...:(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
2 971
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
7 017
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
2
Svar
30
· Visningar
566
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 630
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp