Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande - Del 36

Ngn som är streamingexpert här?
Jag försöker få tag i The good wife från säsong 2 men så fort jag trycker på streminglänkar kastar den massa skit till datorn.
Ngn som vet ngn bra sida? Eller ngn som vet var man kan se det? Finns inte på Netflix.
 
Jag kommer bli fetare igen :(
Kommer inte kunna/få träna på månader :cry:

@Linda8142 - inte det heller :/

Vv: Hoppas på annat än Mariekex till kvällsfika :D
SÅ hungrig!
 
@GotAsecret Hoppas nån vet vem det är och tipsar farbror/tant blå. :devil: J*vla smitare!


Jag shoppade lite. OITNB säsong 2, en musik-CD, Snabba Cash-boxen och Julie & Julia. Jag har blivit filmoman på sistone verkar det som, hyrt 6 filmer och köpt en, på två veckor. :)

:d
 
Det kommer du visst det.
Nej. Kanske klarar jag "gympa" när jag är igång igen. (läkarens ord) och inom några månader funkar nog vanliga promenader igen. Jag som GÅR överallt och tränat VARJE dag :(
Passen jag gått på hittills (dans, grit, pump o.s.v) blir aldrig aktuella igen :(
 
Nej. Kanske klarar jag "gympa" när jag är igång igen. (läkarens ord) och inom några månader funkar nog vanliga promenader igen. Jag som GÅR överallt och tränat VARJE dag :(
Passen jag gått på hittills (dans, grit, pump o.s.v) blir aldrig aktuella igen :(
Man vet ALDRIG. Var det inte så att du inte skulle överleva efter födseln heller?
 
Man vet ALDRIG. Var det inte så att du inte skulle överleva efter födseln heller?
Jag förstår att du menar väl, men just nu hjälper det inte.
Jag tänker inte göra mig till ett offer i det här, men knät kommer inte att hålla för den träning jag vill göra och mår bra av, helt "enkelt".
Gymkortet behåller jag dock, är ju bra för rehabilitering om inte annat :)
 
Det har snöat idag, dumt för då ser man inte isfläckarna. :down: Jag gick bara till COOP och runt kvarteret. Måste köpa broddar eller nåt. :(
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: 95johsv
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 004
Senast: sthu
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
3 076
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 643
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp