Bukefalos 28 år!

Tråden där vi använder foliehatt.

Åh undrar om det är den gruppen min mamma har läst i, hon påstår att ryssarna har hackat hennes mejl så att hon inte kan öppna den. Att det skulle ha något med att göra att hennes dator är typ 15 år gamal och hon sparar precis allt på skrivbordet ville hon inte alls lyssna på... När jag försökte säga att hon skulle lämna in den på en databutik så fick jag veta att de bara har sönder allt för att få sälja nytt... :banghead::banghead:
Självklart har din mamma rätt, att du betvivlar det, mitt konto har också blivit hackat av ryssarna. Jag hade absolut inte glömt lösenordet :angel:
 
Åh undrar om det är den gruppen min mamma har läst i, hon påstår att ryssarna har hackat hennes mejl så att hon inte kan öppna den. Att det skulle ha något med att göra att hennes dator är typ 15 år gamal och hon sparar precis allt på skrivbordet ville hon inte alls lyssna på... När jag försökte säga att hon skulle lämna in den på en databutik så fick jag veta att de bara har sönder allt för att få sälja nytt... :banghead::banghead:
Det är ingen grupp, det är ett elektronikforum och man måste vara medlem och inloggad för att nå den gruppen. Jag trodde ärligt att det folk som hänger på ett sånt ställe där programmering, microdatorer, ytmonterat, lödning och allmän elektronikkonstruktion skulle vara klyftigare men ack vad jag bedrog mig. :banghead:
98% av dom som är med där vet vad dom snackar om, det är dom där 2 övriga procenten som utmärker sig. Efter lite research på nätet står det solklart, vissa har diagnoser, är lite efterblivna helt allmänt men har ett så stort ego så det är läskigt. Inga jag iallafall vill möta IRL. :nailbiting:
 
Det är ingen grupp, det är ett elektronikforum och man måste vara medlem och inloggad för att nå den gruppen. Jag trodde ärligt att det folk som hänger på ett sånt ställe där programmering, microdatorer, ytmonterat, lödning och allmän elektronikkonstruktion skulle vara klyftigare men ack vad jag bedrog mig. :banghead:
98% av dom som är med där vet vad dom snackar om, det är dom där 2 övriga procenten som utmärker sig. Efter lite research på nätet står det solklart, vissa har diagnoser, är lite efterblivna helt allmänt men har ett så stort ego så det är läskigt. Inga jag iallafall vill möta IRL. :nailbiting:
Ännu säkrare än att deaktivera wifit på den trådlösa skrivaren är att plocka bort strömkabeln.
Glöm inte att plugga hålet mot powersupplyet (alufolie och kork), så att inte överbliven kvarström letar sig in i systemet.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Tänkte vi kunde dela med oss om hur vi använder och förvarar det vi odlar efterhand som vi sködar det. Även sånt som vi plockar ute i...
2
Svar
29
· Visningar
767
Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 080
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: Smulu
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
638
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp