Bukefalos 28 år!

Träns och kandar-tråd

Sv: Träns och kandar-tråd

knapplån

Här kommer några utav mina träns/kandar

qpfggl.jpg


Schockemöleträns från Xtreme Horsemakeover

2cqmlif.jpg


samma träns med annat pannband också XHM


3091ndh.jpg


hittade ingen bild med detta träns på någon utav hästarna.. väldigt fiiin bakgrund hehe he he ;)

2uikis9.jpg


Passiertränset med XHM pannband

65v43t.jpg




Kandar Cadillac, bör nog sänka nosgrimman för att hon inte ska få så lång nos...

245n9kz.jpg


Man måste ju ha ett hoppträns även om man är dressyrhäst ;)

ne8fah.jpg


trött efter träning.. Schockemöle kandar med XHM pannband

308wghy.jpg


passierträns med lack och XHM pannband

ak7ej4.jpg


blingbling
 
Senast ändrad:
Sv: Träns och kandar-tråd

Ha ha haha, tror du? Det här är inte alla heller ;) Har några till plus lite extra pannband :D
 
Sv: Träns och kandar-tråd

Hon jobbar mycket med schockemöle, passier, HG mm, hon blingar dom själv efter eget tycke och smak och såklart önskemål från kunder :)

Man får nog räkna med att ett träns kostar i runda slängar runt 2000kr. Gå in och kolla hennes hemsida :)
 
Sv: Träns och kandar-tråd

Träns är onekligen kul, och på XHM verkar servicen dessutom vara super, jag har bara haft mailkontakt men blev verkligen väl bemött -det uppskattas!
 
Sv: Träns och kandar-tråd

Ja, om det vore så pass.. Utan att säga för mycket måste jag säga att jag har mkt dålig erfarenhet av denne. Ne, jag köper inget mer av henne...
 
Sv: Träns och kandar-tråd

Gillar också XHM:) Har ett favvo träns med pannband och lackad nosgrimma därifrån. Tycker hon på XHM är toppen, fixar om man har egna önskemål och nemasproblemas att skicka tillbaka o byta vb.

Kl
Mitt träns med pannband med svarta stenar (syns dåligt på bilden) och lackade nosgrimman från XHM. Övriga tränset rundsytt CH träns från Hööks med nackskydd från Stubben.
Används inte ännu då hästen endast är 4år och rids med remontträns. Måste lämna in nosgrimman för få den avkortad. Pållen har ett cob huvud:meh:
IMG_20140128_141629_zps0nausmg_edit_1390914950648_zps0wh3ussm.jpg
 
Sv: Träns och kandar-tråd

Ja hon är helt underbar! Jag har aldrig någonsin varit med om en så serviceminded säljare som hon. Den kompensaktion hon gav mig när en produkt blev fel är så otrolig att det knappt går att fatta. Och hennes produkter är så superfina!
 
Sv: Träns och kandar-tråd

Jag är också salig över kundbemötandet på xtreme! Fick toppenbra tips på vad som skulle kunna passa min herre när jag köpte hans kandar och jag är kanonnöjd. Ett Passier med extrablingat pannband:)

 
Sv: Träns och kandar-tråd

Hade inte du köpt ett brunt kandar som också var jättefint? Kul då har du två snygga nu! Jättefint pannband på detta :)
 
Sv: Träns och kandar-tråd

KL* Kanske egentligen inte har med hela tråden att göra men de flesta här verkar ha stenkoll på träns osv, någon som vet vart man kan köpa ett rundsytt men lackad nosgrimma? (inget kandar). Ska ha det till min dressyrdam med nätt huvud. (SWB) Måste man bygga ihop själv eller finns min drömträns någonstans?

Superfina träns allihopa!:D
 
Sv: Träns och kandar-tråd

Nej jag köpte inte de där och tyvärr blev de för litet så jag kunde bara ha typ en stång jag hade hemma så de såldes vidare tyvärr:( Så himla tråkigt när man har en häst som drar emot x-full för man blir så himla begränsad! Passier hade dock allt i x-full så det blev jag himla glad över:D
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
549
Senast: Lady_S
·
Utrustning Den andra blev full och vi shoppar på. 😅Fyndade ett SD kandar för 1000 kr, vanliga priset är 3000 kr. Hur nöjd som helst och testade...
67 68 69
Svar
1 362
· Visningar
97 870
Senast: Ketrawzc
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 038
Senast: Jeps
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
312
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Agria Hundpromenad

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp