Bukefalos 28 år!

Transportskydd

malumbub

Trådstartare
Vilka transportskydd skulle ni rekommendera?

Jag vill gärna ha höga, som skyddar mkt, men vet inte riktigt vart jag ska kolla efter dem...

Eko har ju några konstiga kopior, men jag får inte nåt förtroende för dem... Hööks har jag fortfarande svårt att lite på...

TIPS? :confused:
 
fick med mina när jag fick ponnyn. men de är blåa, höga. tror de är sånna från börjes liknar dem iaf.
 
Håller med om att Mark Todd är absout bäst och lättast att ta på/av. Sitter väldigt bra också och trillar aldrig av. Jag har två par. De kostar ca tusenlappen. Tror att de finns på hippomarket.com.. Ja där var de Mark Todd transportskydd
Väda varenda krona
 
Mark Todd är super men priset likaså.
På hästbiten har dom BR för 5ookr typ, funkar jättebra på min pålle! Och han hoppar ändå runt som sjutton i transporten och de sitter som berget.
De vinröda Hööks hade för nåt år sen, vet inte om dem finns kvar, är superbra! :)
 
Det står säkert för något men jag har ingen aning om vad :p
 
Börjes-katalogen kom ju igår, och jag såg till min glada förvåning att de bytt ut lite i sortimentet!

Det finns svarta höga transportskydd i katalogen för 365kr, artikelnummer 7101... Typ MarkTodd-kopior...
Vad tror ni?
 
Ja dyra. Men absolut vära sitt pris. Dom är tåliga, sitter bra och skyddar. Lätta att ta på och av. Och så är dom ju så snygga. :)
 
hööks equi-guard supertransportskydd är super! Syddar jättebra. Dom är ganska tjocka och det gör att dom blir ngt. klumpiga men hur klumpiga i förhållande till marktodd vet jag ej. Kanske kan du ta dig till en hööksbutik och känna på dom. det är väl värt pengarna för som sagt, dom skyddar superbra! :banana:
 
Jag har Bucas höga som är jättebra! Köpta på Börjes, tror jag fick dem för 750
 
Jo, det var dem jag var lite inne på också... Nu kom ju Börjes med nya, liknande MarkTodd, så då blev jag lite splittrad...
 
Min erfarenhet av Bucasskydden är att de är jobbiga att sätta på med de där små kardborreflikarna och de trampas lätt av.
 

Liknande trådar

Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 450
Senast: Buongusto
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 383
Senast: JennyLz
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 131
Senast: tanten
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
513
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp