**Travdebut**

G

gonkan

Nu har äntligen lilla Lina gjort sin debut på ponnytravet och det blev på hemmabanan i Halmstad.. Kunde gått hur bra som helst bara hästrackarn hade velat ;) ;) Första loppet ledde hon med 60 meter och inför sista kurvan innan upploppet vad gör hästen vänder och springer åt andra hållet :eek: :eek: Diskad *S* Men hennes andra start på samma dag gick bättre då vann den lilla rackaren så det gäller att inte sitta och sova på den lilla busen :angel: :angel:
 
Välkommen in i ponnytravvärlden :D Jo dom har en förmåga att göra som dom vill dom älskade små djuren... Nästa start redan inplanerad?
:banana: :banana:
 
:bow:
Visst är det underbart med ponnyer! :D
De visar att man aldrig ska upphöra att förvånas över deras tilltag!
Ärligt talat så är jag nästan förvånad att min lilla stjärna inte har vänt nån gång än, hittills har hon bara "tjurat ihop" på långsidan *från stallbacken* några ggr, när hon trott att loppet varit över och velat lämna banan... :crazy:

Grattis till segern! :D
 
Yapp de är för goa de små liven :D jo nästa start är nu på söndag i jägersro. Får väl hoppas att hon sköter sig då :angel: :angel:
 
*S* jo dem vet man aldrig var man har sen kan de sköta sig hur bra som helst på träning.
Jag bugar och tackar... :banana: :banana:
 
Vad heter ponnyn. heter den bara Lina?
Ska själv tävla på romme till helgen!! :bump:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Äntligen blev vädret lite mer tilltalande, och jag kastade mig ut i trädgården. Åh vad jag gillar dessa vårdagar då solen slösar sina...
Svar
0
· Visningar
937
Senast: cassiopeja
·
Trav Någon som har lust att förklara för mig hur det här med bestraffningar funkar? Att kuskar etc. kan få böter och bli avstängda vid olika...
Svar
9
· Visningar
2 273
Senast: Going Forever
·
Träning Det här kommer att bli långt känner jag.. Hoppas att någon orkar läsa och kanske kan komma med lite goda råd. Under den senaste veckan...
Svar
18
· Visningar
1 809
Senast: Nethril
·
L
Övr. Hund Fast jag hunnit ha en del valpar hemma så glömmer man lätt hur jobbiga de kan vara.. Fast lilla Eira har nog tagit hem priset för mest...
Svar
13
· Visningar
1 171
Senast: liten82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp