Bukefalos 28 år!

TREDJE Vinthundstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: TREDJE Vinthundstråden!

Om någon har en tik som ser ut som denna över, så får ni gärna skicka över den till mig!!:love::love:
 
Sv: TREDJE Vinthundstråden!

Gud vilken söting :love: Underbart med ännu en valp i tråden! Lycka till och bildbomba på ;)
 
Sv: TREDJE Vinthundstråden!

Fina bilder på sötaste lilla voffs, men det ser ju lika varmt ut i Luleå som i Malmö. Var är all norrlänsk snö??? :D
 
Sv: TREDJE Vinthundstråden!

Igår tog vi nya kort på bebisarna :love: Dom är så duktiga att stå på bordet. Nästan alla utan min egen lilla Thea :love: Hon har alldeles för myket spring i benen för att stå still

Althea
Althea100.jpg


Althea101.jpg


Astoria
Astoria101.jpg


Astoria100.jpg


Arragon
Arragon101.jpg


Arragon100.jpg
 
Sv: TREDJE Vinthundstråden!

Gudars så fina! :love: Jag är för övrigt singel! Bor karln i Malmö??? :D ;)
 
Sv: TREDJE Vinthundstråden!

Då ser vi fram emot vita adventsbilder med en fin whippe i centrum. Jul, jul...!
 
Sv: TREDJE Vinthundstråden!

kl

Ni som nyligen haft whippetvalpar, kommer ni ihåg ungefär vilka mängder de åt som 9 veckors? Har problem med att få i våran tillräckligt mycket, trots att jag testat att blanda upp med färskfoder och vill ju inte att ha ska tunna ut, samtidigt som jag inte vill truga allt för mycket. Får kanske i honom hälften av rekommenderade mängder för valpar i hans ålder/storlek/förväntad vuxenstorlek :crazy:
 
Sv: TREDJE Vinthundstråden!

Skaffade min som vuxen, så där kan jag tyvär inte bidra.

Jag skickar istället in lite bilder på när jag tog Cc och Figge på bar gärning mysandes! :love: Underbara djur och dagen till ära även en liten sol som skickade in fotovänliga strålar genom fönstret.

DSC02797.jpg


DSC02790.jpg


DSC02788.jpg


DSC02776.jpg


DSC02773.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: TREDJE Vinthundstråden!

Bilder, som utlovat ;) Dock ingen superkvalitet, behöver en systemkamera och ett bildredigeringsprogram, men tillsvidare får dessa räcka :p

9 veckor:
IMG_1427.jpg


Udda sovställning:
IMG_1400.jpg


Myser med matte:
IMG_1423.jpg


Myser med husse:
IMG_1420.jpg


Försöker leka med vår andra whippet (han är dock inte särskilt intresserad...)
IMG_1414.jpg


Söt
IMG_1284.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
38
· Visningar
4 711
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 551
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 402
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 317
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp