Bukefalos 28 år!

Trevligt Buke.

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Ally McPiece

Är det trevligt att få den här reklambannern i ansiktet när man går in på Buke Trav? Om det är subtilt ställningstagande så känner jag att det är något opassande att överhuvudtaget fortsätta ha en sida om trav.


"www.travtorget.seDjurplågeri inom travet?
Djurens Rätt granskar och avslöjar djurplågeriet inom travsporten.
www.djurensratt.se/trav"
 
Sv: Trevligt Buke.

Googleannonserna scannar av vad som avhandlas på respektive sida och lägger ut annonser inom det ämnet. Det sker automatiskt och är inget som Buke eller Gunnar kan styra över.
 
Sv: Trevligt Buke.

Googleannonserna scannar av vad som avhandlas på respektive sida och lägger ut annonser inom det ämnet. Det sker automatiskt och är inget som Buke eller Gunnar kan styra över.

Fel.

Man kan blockera vissa annonser om man vill.

Använder själv AdSense från google
 
Sv: Trevligt Buke.

Det där undersöker säkert Buke snabbt?

Hur är det egentligen?
 
Sv: Trevligt Buke.

Fel.

Man kan blockera vissa annonser om man vill.

Använder själv AdSense från google

Bra! Då får vi hoppas att det händer något...

Ser att man får betala "per klick", så om man klickar ofta så "äter man upp" budgeten för respektive annonsör. :devil:
 
Sv: Trevligt Buke.

Bra! Då får vi hoppas att det händer något...

Ser att man får betala "per klick", så om man klickar ofta så "äter man upp" budgeten för respektive annonsör. :devil:

Yes och buke får pengar!

Kanske är därför dom vill ha kvar annonsen då jag skulle tippa på att den är populär? :idea:
 
Sv: Trevligt Buke.

Jag väntar i vart fall på en bättre förklaring än att det inte går att få bort annonsen. :angel:
 
Sv: Trevligt Buke.

Gunnar tog ju bort annoser från olika sekter. Klart han kan ta bort den här bara vilja finns.
 
Sv: Trevligt Buke.

Om det stämmer att det går att få bort annonsen så vet jag inte vad som irriterar mig mest - att annonsen ligger kvar eller att jag fick till svar att det inte går att ta bort den.

Vem kan man lita på?
 
Sv: Trevligt Buke.

Här hjärtat, ska du få en försenad julklapp av mig som du kan ha användning för. Det är ett par små ord som man kan sätta som prefix när man skriver saker som man känner sig säker på men som man inte har kollat upp.

"Såvitt jag har förstått saken är det så att..."
Googleannonserna scannar av vad som avhandlas på respektive sida och lägger ut annonser inom det ämnet. Det sker automatiskt och är inget som Buke eller Gunnar kan styra över.


Det var så lite så.
 
Sv: Trevligt Buke.

Det där tyckte inte jag lät så trevligt faktiskt. Ameo svarade ju på din fråga utefter vad hon vet. Hade du själv vetat det hade du ju inte frågat!

Och hör egentligen inte detta hemma på Bukefalos-hjälp och inte på trav-forum? Kanske nu när användare berättat att det går att styra över kan du få bort den reklamen du inte vill se? :)
 
Sv: Trevligt Buke.

Jag ska be Gunnar kika på saken, så avslutar vi den här diskussionen.

(och angelwings har rätt, lägg såna här frågor på bukehjälp i stället!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 829
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 770
Senast: Lobelia
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 351
Senast: Mabuse
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp