Bukefalos 28 år!

Trickträning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trickträning *bildtråd*

*KL

Jag har ju precis skaffat en häst och är väldigt intresserad av trickträning. Men hur börjar man? Han är en gammal ridskoleponny sen nästan tolv år tillbaka så han är inte lättflirtad med förtroende och så...
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

sshameless jag tycker du och Pink är så jävla duktiga det syns att han litar på dej fullt ut men jag har en liten fråga till dej och hoppas att du kan svara på.Hur lärde du Pink att gåi spansk skritt från marken min häst lyfter endast på det benet som jag är närmast inte andra
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

Hej hej!
Har en shettis som jag har lärt buga lite halvt om halvt. Visar gärna bilder på honom här så fort jag kommit till stallet med kameran:D
Men jag förstår inte riktigt hur man hittar trådarna igen??
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

Vet ni några sidor man kan läsa om sånt. Jag har en Fjording också som jag gärna vill lära spanskskritt mm.
ÅÅ Pink är så underbar.
Herkules med:laugh:
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

Tack så jättemycket!
Jag lärde han genom att stå fram ifrån och peta på benen, då förstår dem bättre:)
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

Ni är alltid så duktiga!
det ser så lungt och harmoniskt ut alltihopa!
Underbart:love:!
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

KL

Vad är det här för en bildtråd?! Nej, in med mer bilder och mindre tjat :D

Har inga nya trick på bild än, så vi visar två vanliga.
Buga
6jan-0924.jpg



Bergsget
6jan-0936.jpg
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

Men va snyggt! Han är söt din lille häst:love:
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

Äh, den nuddar inte marken så det räknas inte :angel: Snoppen tittar alltid fram när vi gör tricks ffa de han är helt säker på (som buga och bersget)
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

Men! :love::love::love:
Får man vara sådär söt?
Duktiga ni!

.... och sen tycker jag att du har en jäkla snygg repgrimma :angel:
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

hur förstätter du då efter att han fattade början på spanska skritten finns det någo sätt att lära det utan spö min häst gillar fortfarande inte det
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Att ta ansvar för sitt eget beteende är avgörande, vilket kräver att man verkligen lär känna sig själv. Självkännedom ger en känsla av...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: IngelaH
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 087
Senast: mamman
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
57 58 59
Svar
1 163
· Visningar
77 808
Senast: Trott
·
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 281
Senast: Tiffany
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp