Bukefalos 28 år!

Trickträning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trickträning *bildtråd*

*kl*

Kan ju vara lite duktig o lägga in bilder, lite nygamla ;) Tagna 29/12 - 08. Lite vinka och buga bara sådär i vintervilan :)

25383211.jpg

25383212.jpg

25383192.jpg


Men den där stora magen är hemsk.. dags att ändra på det nu :D

Guuu vilka härliga bilder :D :love:
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

alla: va duktiga ni är! :love:

hare lien fråga till ala rsom har hästar som lärt sig buga (utn godis som blöning) hur lång tid tog det för era hästar att läras det?

keep up the good work!

emma!
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

Conny klarade att buga utan godis första gången jag testade. Han kunde ju iofs redan buga, med godis dock, så han var ju bekant med rörelsen från innan. Men som sagt, första försöket fattade han. Dock tog det nog någon månad innan vi kunde göra det utan halsring eller utan att dra lite i manen! :)
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

Härliga hästar!
Tips på hur man lär spansk skritt på en okänslig häst? :)
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

PM:a mig så kan jag försöka förklara :)
Min var (är :angel:) extremt okänslig om han känner för det ...:p
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

*knapplån*

Jätte fina bilder allihopa :D Men är det ingen som kan beskriva hur man går tillväga för att lära in alla trick, förklara dem var för sig liksom, så en nybörjare kan lära sig, :P

Det enda min häst kan är bergsgeten och backa när man "drar" i svansen, :P
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

delvis kl

Urtjusigt!

Jag har f.ö köpt repgrimma:idea: Ponnyn svarade bra, den andra helt tvärt om XD.
Jag har uppdaterat "tass" med ponnyn. Hästen får vänta tills hon fattar att vara naken inte behöver betyda "gör vad du vill" :D
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

super duktiga!:love: som alltid ;)
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

Åh va kul med en snutt på ridningen också:laugh: Superfint och härligt som vanligt! Och tricken... :love:
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

jätte fina bilder verkligen, duktiga alla är :D jag tricktränar min häst med och sånt men har inga bilder får börja skärpa mig och ta med mig en fotograf när jag håller på :)
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

Tack så mycket allihopa! hehe ja karatesparkar är det bästa han vet:D

hehe ja det blev inte så mycket och så bra på ridningen men så får det vara:D det får bli att vi verkligen gör nånting på filmen nsta gång nu guppade vi mest runt hihi:D

Jovisst är det musik till- INNAN Youtube nissarna låste musiken för att tydligen så får man inte ha den låten längre:grin:
Så jag ska byta när dessa satans drivrutinerna till ljudet på min data fungerar:crazy: Tills dess är det knäpptyst.....
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

Vad duktiga alla är :) Ska försöka få lite nya bilder på mig och Potter snart. Har stått lite still med träningen ett tag, men jag har känt mig omotiverad och vet inte riktigt hur jag ska få honom att lära sig det jag vill längre...
Någon som har något tips på hur man ska få hästen att lära sig kompliment??
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

Tack så mycket allihopa! hehe ja karatesparkar är det bästa han vet:D

hehe ja det blev inte så mycket och så bra på ridningen men så får det vara:D det får bli att vi verkligen gör nånting på filmen nsta gång nu guppade vi mest runt hihi:D

Jovisst är det musik till- INNAN Youtube nissarna låste musiken för att tydligen så får man inte ha den låten längre:grin:
Så jag ska byta när dessa satans drivrutinerna till ljudet på min data fungerar:crazy: Tills dess är det knäpptyst.....

var hittar man filmen?

/Emmi
 
Sv: Trickträning *bildtråd*

Heeej :) Jag är ny på bukefalos.. :$ hahha, jag har inte kunnat trickträna Rekyl något p.g.a att han först hade bärrandsröta.. Och nu har han och hans nya hagkompis Lilltrollet bråkat lite i hagen så nu är han halt igen.. :/ Nåja.. :) Bara han blir bra så blir jag glad ;)
Jack är ju frisk och hel.. :) Det är ju tur det, ;p Jack kan inte lika mycket som Rekyl.. Men är man gammal gubbe så är man.. xD haha, nää men Jack kan bergsget, ligg (inte super bra..!), Vinka med båda, och liiiiiiiiiiiiiiite yoga.. x]

:D Ville bara kika in 8D M.V.H Sofia.. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Att ta ansvar för sitt eget beteende är avgörande, vilket kräver att man verkligen lär känna sig själv. Självkännedom ger en känsla av...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: IngelaH
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 009
Senast: mamman
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
55 56 57
Svar
1 121
· Visningar
73 709
Senast: Brie
·
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp