Trots all info så sitter många barn fel i bilen!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trots all info så sitter många barn fel i bilen!!

Det skulle till ngt i stil med det du glömde skriva för att det skulle ta skruv...

Fy så otäckt förresten :crazy:
 
Sv: Trots all info så sitter många barn fel i bilen!!

Silverkedjan skrev:
:Det närmaste jag kom förut var passat TDI syncro men diesel är ju ändå inte någon framtidsteknologi.
Diesel är nog minst lika mycket framtidsteknologi som bensin faktiskt. En diesel med partikelfilter är ett helt ok val.
 
Sv: Trots all info så sitter många barn fel i bilen!!

Jo tyvärr verkar vissa människor vara funtade så att det måste inträffa något allvarligt innan de fattar. :mad:

Otäckt var bara förnamnet!
Men tre människor och övriga tre hästar hade änglavakt. Hur det gick för de andra fyra i den mötande bilen (som var orsaken till olyckan) vet vi inte. Som sonen sa. -Mamma tantens bil var helt platt under transporten. :cry:
 
Sv: Trots all info så sitter många barn fel i bilen!!

Welsh skrev:
Idag händer det att han sitter bakåtvänd :) i skuffen på volvo tillsammans med en av stora systrarna :D
Har ni också löst bilproblemet med en volvo och extrasäte i skuffen
:)
Vi var tvugna att skaffa "ny" bil nu när vi fick 4:e barnet och det blev just en volvo, sen införskaffades ett extrasäte från grannens bil som gått som taxi :idea:
Nu har vi en plats över i bilen så nu kan vi försöka oss på ett barn till :angel:
 
Sv: Trots all info så sitter många barn fel i bilen!!

Jag har problemet att min sambo har krockat med ett träd i vad han påstår var 50 km/h och den enda som gjorde illa sig var den killen som precis innan smällen hade satt på sig bältet. Så nu är han förvissad om att bältet är onödigt och dessutom skadar...
 
Sv: Trots all info så sitter många barn fel i bilen!!

TomasN skrev:
Diesel är nog minst lika mycket framtidsteknologi som bensin faktiskt. En diesel med partikelfilter är ett helt ok val.

Ja, det fattar jag ju, men jag menar FRAMTIDSteknologi utan fossila bränslen överhuvudtaget :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 848
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag har just köpt ny bil. Krockkudde på passagerarsidan i fram. Hörde av mig för att kolla vad det kostar att koppla ur den och det...
Svar
8
· Visningar
1 138
Senast: Ja88
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 716
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 651
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp