Korrekt. Hur menar du att din utsaga "ständigt står i kontakt med partiledningen" stöds av det?


För din information har jag varit i kontakt med partiledningar för både M, L, S, SD och MP i olika frågor. Från 1995 till 2016.
Lägg ner nu sjoberga. Du har målat in dig i ditt eget lilla hörn och nu är det fler än jag som tröttnat på dig. Det ser vi ju här. Gonatt nu ska gammlingen sova skönt :)
 
Jahaja, fokus här barn, fokus. Lugnt och stilla, inta varsin ringhörna och stanna där så att vi vuxna kan få diskutera Trump. @sjoberga @Gammeln

"......."."........"

Det finns någon som tror att Trump kan mäkla fred, jag länkade en artikel, insändare kanske, från GP tidigare och nu var det någon optimist i tv som sa samma. Tveksamt. Vad Trump har är att han är en buffel, han är fruktad menade gubben i tv, något svenskt morgonprogram. Flyg från riyad till Jerusalem nämnde han statsministern eller vad han är Netanhayo?

Det är typiskt sak som någon "som inte fattar något" gör. Jamen Trump måste den vägen, då ska president Trump få åka den vägen. Problem skitsnack och idioti att det inte går. Har någon utnyttjat det? ibland brukar jag göra så, bara absolut inte fatta något och sätta sig på "fel" plats i fikarummet t ex. Då är en okänslig buffel och det stör folk.

Fördelen med Trump är att han fattar inget och han vet inget, fast han verkar ha ett enormt arbetskapacitet och vara mycket intelligent säkert välutbildad.

Oavsett så blir det en enorm vinst om han lyckas med fredsskapande med Israel,palestin och Nordkorea. Vi får se. Jag har svårt att förstå att Trump inte skulle vunnit om han uppfört sig korrekt mot sina opponenter, hans agerande var eländigt dåligt.

Sydkorea sköt ned en drönare från Nordkorea idag, flygande föremål, kl 11 kom det ut. Vad det innebär, vet ej.

Hemskt med manchesterbomben.
 
Jahaja, fokus här barn, fokus. Lugnt och stilla, inta varsin ringhörna och stanna där så att vi vuxna kan få diskutera Trump. @sjoberga @Gammeln

"......."."........"

Det finns någon som tror att Trump kan mäkla fred, jag länkade en artikel, insändare kanske, från GP tidigare och nu var det någon optimist i tv som sa samma. Tveksamt. Vad Trump har är att han är en buffel, han är fruktad menade gubben i tv, något svenskt morgonprogram. Flyg från riyad till Jerusalem nämnde han statsministern eller vad han är Netanhayo?

Det är typiskt sak som någon "som inte fattar något" gör. Jamen Trump måste den vägen, då ska president Trump få åka den vägen. Problem skitsnack och idioti att det inte går. Har någon utnyttjat det? ibland brukar jag göra så, bara absolut inte fatta något och sätta sig på "fel" plats i fikarummet t ex. Då är en okänslig buffel och det stör folk.

Fördelen med Trump är att han fattar inget och han vet inget, fast han verkar ha ett enormt arbetskapacitet och vara mycket intelligent säkert välutbildad.

Oavsett så blir det en enorm vinst om han lyckas med fredsskapande med Israel,palestin och Nordkorea. Vi får se. Jag har svårt att förstå att Trump inte skulle vunnit om han uppfört sig korrekt mot sina opponenter, hans agerande var eländigt dåligt.

Sydkorea sköt ned en drönare från Nordkorea idag, flygande föremål, kl 11 kom det ut. Vad det innebär, vet ej.

Hemskt med manchesterbomben.

Man ska inte underskatta att prova helt nya sätt att få fred efter att ha stångat väggen i 50 år.
 
Man ska inte heller underskatta att prova helt nya sätt att få reda på väggars finansieringsmetod.
Även om just den här metoden visade sig vara icke framgångsrik.

18620914_10154705084657099_6341616009058906838_o.jpg
 
Bortförklaringar? Suck, backat och lagt ned i förhållande till ursprungsinlägget har jag redan gjort. Bukesemester kan du själv ta om du vill.

Jag har helt enkelt inte kallat LBB vare sig rasist eller xenofob, nånsin. Simple as that.
Hm om man säger att någon har rasistiska åsikter, är det då inte i praktiken detsamma som att anklaga denne någon för att vara rasist..
Det hela verkar urarta likt
-tyck synd om mig...får jag en bulle ;)
 
Du kan läsa ditt inlägg 1191 här ovan.
?? Hur kan "Haha..det är ju inte bra att allt som skrivs registreras och görs lättåtkomligt..bra jobbat ;)"
Vara skitsnack..genom att gå tillbaka och kolla vad en person verkligen har skrivit kan du ju inte hitta annat än just det. Men om det är skitsnack så är det ju inte mitt fel, utan den som ursprungligen har präntat ner texten eller hur?:confused:
Jag applåderar , visserligen en aning satiriskt, det att någon går tillbaka och vederlägger lögner....
 
?? Hur kan "Haha..det är ju inte bra att allt som skrivs registreras och görs lättåtkomligt..bra jobbat ;)"
Vara skitsnack..genom att gå tillbaka och kolla vad en person verkligen har skrivit kan du ju inte hitta annat än just det. Men om det är skitsnack så är det ju inte mitt fel, utan den som ursprunglingen har präntat ner texten eller hur?:confused:
Det är pajkastnig!
Både du och gammeln har uppenbarligen behov av att klanka ner på @Sjöberga och tog chansen när jag lackade ur. Jag skulle kunnat skriva exakt samma inlägg till er två men jag tror inte det hade gett något resultat. Det är som sagt dags att återgå till trådens innehåll nu.
Om du känner att du vill fortsätta att diskutera den här saken ner på detaljnivå så förslår jag att du tar det i pm med den det berör. Resten av forumet har inget intresse i den här diskussionen.
 
Det går bra för Trump. Budgeten går back 1 biljon dollar och det efter att han dragit ner på hälso och sjukvård till de fattigaste. Hur var det nu med det där att det skulle bli så mycket sjukvård och det skulle bli så billigt? Dessutom drar han ner på kostnaden för utbildning och infrastruktur med 2%, han som lovade att satsa på infrastrukturen.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp