Bukefalos 28 år!

Ulvlekarnas Hall of Fame

Vilken kul tråd!

Mina mest minnesvärda lekar var den där jag var ond spion utanför lyan, närmare bestämt Smaug, och jag var nåt så djävulskt taggad och vinkade stenhårt åt ulvarna - som åt upp mig! :banghead:
Men det var kul att följa leken sen också. :laugh:

Ännu mer frustrerande var det den leken mitt tangentbord gav upp och jag fick använda @LindgrenV som rebustolk! Jösses vad jobbigt det var! :banghead: :banghead: :banghead:

Och så minns jag Buttergurkan! En illustrerad lek! :up::laugh:

Och @LindgrenV som kom på idéen med den "obligatoriska frågan", det måste ha varit i Uttergurkorna?
 
Vilken kul tråd!

Mina mest minnesvärda lekar var den där jag var ond spion utanför lyan, närmare bestämt Smaug, och jag var nåt så djävulskt taggad och vinkade stenhårt åt ulvarna - som åt upp mig! :banghead:
Men det var kul att följa leken sen också. :laugh:

Ännu mer frustrerande var det den leken mitt tangentbord gav upp och jag fick använda @LindgrenV som rebustolk! Jösses vad jobbigt det var! :banghead: :banghead: :banghead:

Och så minns jag Buttergurkan! En illustrerad lek! :up::laugh:

Jag kommer ihåg hur frustrerad du var pga tangentbordet :rofl:

Du letade reda på bilder för att få upp dina teorier.

Gillade den mest när du la upp en bil och sen ett tangentbord för du skulle köpa ett nytt men hade ingen bil förens dagen efter :D
 
Jag minns främst min lek där jag äntligen fick vara spion. Plötsligt var det ju hur lätt som helst att leka. ;)
 
Jag kommer ihåg hur frustrerad du var pga tangentbordet :rofl:

Du letade reda på bilder för att få upp dina teorier.

Gillade den mest när du la upp en bil och sen ett tangentbord för du skulle köpa ett nytt men hade ingen bil förens dagen efter :D

Ugh... Traumatiska flashbacks! :arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:

Sååååååå frustrerande! Och nästan ingen fattade! Jag kämpade och kämpade och kämpade, letade som en tok (vilket inte heller var så jäkla lätt utan tangentbord!), klippte och klistrade - och ingen fattade! :banghead:

"Jaha, har då åkt iväg i bilen och köpt ett nytt tangentbord?" - nääääää, då skulle jag SKRIVA nu!!! "Nähä... Ska du köpa en ny bil?" :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Så. Jobbigt. :banghead: :laugh:
 
Ugh... Traumatiska flashbacks! :arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:

Sååååååå frustrerande! Och nästan ingen fattade! Jag kämpade och kämpade och kämpade, letade som en tok (vilket inte heller var så jäkla lätt utan tangentbord!), klippte och klistrade - och ingen fattade! :banghead:

"Jaha, har då åkt iväg i bilen och köpt ett nytt tangentbord?" - nääääää, då skulle jag SKRIVA nu!!! "Nähä... Ska du köpa en ny bil?" :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Så. Jobbigt. :banghead: :laugh:

Du hittade iaf dom där smileysarna som kunde nicka och skaka på huvudet så sen fick vi ju lite mer hum om du menade ja eller nej :D
 
Ja, det var nog i Uttergurkorna och kriget mot vettigheten! Kul att det blev världens tradition av det, det trodde jag inte! :D Känner mig lika stolt som Alfred Nobel när han uppfann dynamiten :D
Jag tycker det var genialiskt och ett jättebra sätt att få igång en diskussion innan leken drar igång på riktigt :)
 
Ugh... Traumatiska flashbacks! :arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:

Sååååååå frustrerande! Och nästan ingen fattade! Jag kämpade och kämpade och kämpade, letade som en tok (vilket inte heller var så jäkla lätt utan tangentbord!), klippte och klistrade - och ingen fattade! :banghead:

"Jaha, har då åkt iväg i bilen och köpt ett nytt tangentbord?" - nääääää, då skulle jag SKRIVA nu!!! "Nähä... Ska du köpa en ny bil?" :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Så. Jobbigt. :banghead: :laugh:
Men så kom jag, som räddaren i nöden, riddaren på den vita springaren, den tappre soldaten som släpade med sin sårade medsoldat osvosvosv :D

(Dvs den enda som är korkad nog att kunna förstå teorier baserade på smileys :banghead:)
 
Jag tycker det var genialiskt och ett jättebra sätt att få igång en diskussion innan leken drar igång på riktigt :)
Ja, man kom ifrån OT-andet lite snabbare och kunde göra sig av med BOParna helt. Bopar var ju i princip tillåtna/halvtillåtna i första DL till obligatoriska frågan kom till, om jag inte minns fel! :D
 
Förresten vem hade leken om "Karriäristerna" - den tyckte jag var riktigt kul, men har för mig att den slutade ganska så fort?
 
Jag brukar bli en sådan där som lynchas direkt. ;) Men det gör inte så mycket (även om vissa verkar tro det), det är ju bara en lek. :)

Och jag blir alltid skumförklarad. Har fortfarande inte fattat varför :confused:
Jag tycker mina teorier är vettiga liksom :p
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Sju nya idrottsprofiler tar plats i Idrottsmuseets Hall of Fame i år. Bland namnen finns Frölundaprofilen Tomi Kallio och Öislegendaren...
Svar
0
· Visningar
81
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann väljs in i Gothenburg Horse Show Hall of Fame. - Efter gårdagens prestation borde jag väljas in i Hall of Shame...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Gothenburg Horse Show Hall of Fame hyllar profiler, ryttarikoner och hästar som har betytt mycket för sporten och evenemanget. Innan den...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 703
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp