Bukefalos 28 år!

Unghästtråd...

Sv: Unghästtråd...

jag tycker också att det ser tomt ut! Speciellt när man tänker på hur skäggigt det var innan :D
Men det var otroligt bra träning, fröken brukar ju knappt låta en pilla på mulen men tyckte visst om när det vibrerade runt näsborrarna för då stod hon nästan och somnade :)
 
Sv: Unghästtråd...

Chili, superstilig!

När planerar ni att vara framme den 4:e?
Har du bokat box över dagen?

Jag supervelar just nu. Började få upp motivationen igen och får låna brorsans bil (från Örebro), men kom på att jag i blir själv i bilen, vilket inte är så populärt direkt, så nu sitter jag här och :crazy:. Sen behöver Lotta även groomas till och så och jag känner mig helt nollställd.
Jag VILL men jag vet inte om jag "kan", framför allt inte om jag blir ensam i bilen. Vi ska dock fortsätta utreda ifall sambon kan följa med trots allt, eller hur vi gör.
 
Sv: Unghästtråd...

Här kommer för övrigt en bild på Lotta och hennes stora box...

dsc00543_17472688.jpg
 
Sv: Unghästtråd...

Nethril - absolut ursnyggt! Så ska en Halterhäst se ut (+öron då förståss) Jag har sagt det förut och jag säger det igen - Du har en mycket vacker häst!!! Och jag skulle tro att du har stora chanser att placera dej bra i Halter!

Lycka till!!!
 
Sv: Unghästtråd...

oj ja! hon ser lite liten ut i den boxen! :D
Härligt med så mycket plats! :love:

Vi har inte planerat tidsmässigt ännu men klasserna börjar ju kl 10 så jag vill vara där åtminstone två timmar eller nåt (behöver en stund för att samla mig och få ordning på alla saker;))
Jag tänkte först inte boka box men har ändrat mig och ska ringa imorgon bitti och kolla om det finns någon dagbox kvar. Hoppas det :)

Men det är ju kanon att du kan låna bil! menar du att det känns motigt att köra med bil och släp helt själv? det förstår jag verkligen isf. Är likadan ;)
Hoppas att sambon kan följa med, det hade varit roligt att träffa er! :bump:
 
Sv: Unghästtråd...

Tack så jättemycket! :laugh:
Blir alltid lika varm i hjärtat när någon tycker att min lilla tös är fin:D
 
Sv: Unghästtråd...

hjälp!!!
nu har jag anmält mig till min första tävling...
trail at hand på vårat KM.
fick höra att jag ska ha kavaj o jeans som helst inte ska vara svarta... vad kan man ha under kavajen?
har hittat en svart kavaj o har ett par svarta jeans, funkar det då om jag har en creme färgad polo under?
svart hatt oxå förståss o boots.
hjälp, vet inte riktigt vad jag gett mig in på!!!
 
Sv: Unghästtråd...

oh vad roligt! :banana:

Fick du höra att du helst inte skulle ha svarta jeans? eller menar du någonting annat? :D jag är inte så snabb såhär på kvällskvisten :p:angel:

jag tycker att det är jättesnyggt med svarta jeans. och svart kavaj, svarta jeans och cremefärgad polo tycker jag låter snyggt!


Hur ser pållan ut? kan inte minnas att jag sett någon bild på henne så det vill jag gärna se! :laugh:
 
Sv: Unghästtråd...

Jag vet! :D



Igår kom Wrangler ut som longerade och körde lite allmän halterträning och jag kunde inget annat än att
thbiggrin.gif
...

dsc00561.jpg
 
Sv: Unghästtråd...

Ha ha vad roliga ni två är (bubblan o nethril)

Jag hoppas iallfall att era hästar vinner allt! :D
Detta är faktiskt mammas första chans att få meriterade avkommor, båda sina avkommor dessutom! Så känn ingen press... :angel:

Om Lotta sköter sig som hon gjorde igår så får hon en guldstjärna :D
 
Sv: Unghästtråd...

ojdå. helst inte blåa jeans...
det är hästen på min avatar, vet inte hur man lägger upp bilder här.
en paint med mycket vitt. o fäller gör hon som bara den...suck!
allt är vitt i nuläget.
några groomingtips?
tacksam för all hjälp...
 
Sv: Unghästtråd...

*kl*

Hoppar in lite här igen, var ett tag sedan.
Ev. kommer denna kille hem igen och då kanske ni får se mer av honom här igen.

PICT0761.jpg
 
Sv: Unghästtråd...

hehe, jag är glad om vi klarar att gå runt i ridhuset typ :p
så jag känner ingen press på mig :D

Men visst hade det varit roligt om det gick bra för bägge! :laugh:
Ska du ställa willy? eller axel? (eller han kanske är för liten än?)

ah, såg att bubblan skrivit att förste sonen kommer ut nästa år.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 488
Senast: MiniLi
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
9
· Visningar
1 919
Senast: Linn-Nora
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 172
Senast: tott
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 049
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp