Uppdatering och snackistråd 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
ha! Snodd bild, men den är så bra:D
6zMNPak.jpg
 
Ni som har riktiga biabäddar, hur breda är själva kanterna? Jag försöker räkna ut hur stor själva liggytan är i en som är 50x60cm. Ska köpa en sådan eller 60x70. Har lite beslutsångest :p
 
Ni som har riktiga biabäddar, hur breda är själva kanterna? Jag försöker räkna ut hur stor själva liggytan är i en som är 50x60cm. Ska köpa en sådan eller 60x70. Har lite beslutsångest :p
min pinne har en 60x70 något stor till henne o,lite liten åt en dobbis tik på 64cm
Hittade tumstocken,liggytan på en 60x70 är 50x60
 
min pinne har en 60x70 något stor till henne o,lite liten åt en dobbis tik på 64cm
Jag har en hård plastkorg som är ca 60x70cm och när Aysu ligger i den så tar hon upp ungefär halva, därför funderar jag på om det verkligen behvös en lika stor bia, men ja, det beror ju på hur breda kanterna är. Du har inte lust att mäta på din? :p
 
Har en livrädd liten prick här hemma. Vad är det för idioter som skjuter fyrverkerier nu ?! Måste ju vara dumma i huvudet.

Vi var ute med valparna ikväll och en idiot bestämde sig för att skjuta fyrverkerier. Rollo blev lite orolig, Tonto kollade bara.

Men jag satte fart till huset som smällde och frågade om de visste om att man inte får skjuta hejvilt. :rage:
 
Vi var ute med valparna ikväll och en idiot bestämde sig för att skjuta fyrverkerier. Rollo blev lite orolig, Tonto kollade bara.

Men jag satte fart till huset som smällde och frågade om de visste om att man inte får skjuta hejvilt. :rage:
Hoppas inte Rollo blir som min :( Han har vägrat gå ut två kvällar på raken nu, ligger bara under husses datorbord längst in i klädkammaren.. :( Det är ju ytterligare en fördel med aussies, dom har ju oftast bättre psyke och mindre rädslor.

Vad bra av dig! Vad sa dom? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Den andra blev låst, så vi fortsätter här :)
61 62 63
Svar
1 243
· Visningar
79 881
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
52 53 54
Svar
1 063
· Visningar
70 613
Senast: Ainon
·
IT & mobiler Hej! Efter uppdateringen på Apple Watch så har det försvunnit den där symbolen som man trycker på för att en telefon ska plinga till...
Svar
2
· Visningar
561
Trädgård & Växter Jag har tre sekatörer. Ingen är riktigt bra. En av dem är en billig historia från Lidl som jag har fått. Den passar inte mina små händer...
Svar
15
· Visningar
700
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp