USA skapade al-qaida vilket betyder Databas.

Jag hade gärna sett att Joe Bidden hade blivit presidentkandidat. Jag tror han hade sopat banan med Trump. Hillary har gjort många misstag genom årens lopp. Hon är proffspolitiker ut i fingerspetsarna.

Jag tycker direkt illa om en del av hennes idéer och anser att hon sitter alltför mycket i knät på Wall Street. Men ingen kan förneka att hon är kompetent, erfaren och intelligent. Allt som Trump inte är. Han ljuger inte bara om i princip allt. Han sa öppet att han skulle sätta Clinton i fängelse om han vann och har noll och ingen koll på hur lagstiftningen och det politiska systemet fungerar. Faran är att han därför skulle hamna helt i klorna på icke folkvalda skuggfigurer som Karl Rove
som får fritt spelrum.

Hans kärnväljare är Angry White Men som ser sig förlora mark till minoriteter och kvinnor. Han har gjort rasism, xenofobi och kvinnoförakt rumsrent vilket skrämmer mest av allt. Det är inte alltför otroligt att hans följare försöker använda våld, särskilt om Clinton vinner.

Och att han nu i den senaste debatten sa, mer eller mindre rätt ut, att han inte kommer att acceptera valresultatet då är vi ett steg närmare en bananrepublik.

Vad gäller hans framgångar som affärsman så har han inte bara gått i konkurs ett antal gånger, utan om han bara satt in sin fars 'lån' på ett sparkonto hade han varit rikare än han är idag! :devil:

Han har gjort hela valkampanjen till en cirkus och är nog den minst kvalificerade presidentkandidaten någonsin! Synd bara att Hillary blir USA:s första kvinnliga president eftersom det fanns så många bättre.

Men det kommer att bli roande att se Bill Clinton som inte bara fd president utan historiens First Gentleman. Vilken politisk dynasti, där ligger på Kennedy och Bush i lä :laugh:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp