Utekatter?

Sv: Utekatter?

Tyvärr skämtar jag inte. Men känner att jag nog måste försvara honom lite...han är mycket bättre nu än han var tidigare... Fast den sidfan såg jag inte särskilt mycket av innan vi flyttade ihop. Och hans pappa dog för snart ett år sedan så han skäller inte på mig mer. Fast på slutet verkade det som om han ändå gillade mig, trots mina "konstiga" ideér om djur! Och det känns ändå positivt att veta att det jag sagt och gjort ändå har påverkat honom lite, men han skulle aldrig erkänna det för en enda levande människa!
Snål är han bara mot djuren. Visst är det inte så farligt dyrt att kastrera katter, men om man tänker soim honom så är det att kasta ut pengarna om man lägger dem på katterna. Jag tycker tvärtom att vi ska kastrera den älkdre honan, så jag tycker inte att det är att kasta ut pengarna. Jag gillar givetvis inte att han slår ihjkäl det, och det har han hittills aldrig gjort med mina eller andras katter så länge vi varit ihop! Vi har bara haft en kull ungar och de var bara två stycken. Och oss emellan så tror jag att han blev lite fäst vid dem. Döpte den förstfödde till Morris....
 
Sv: Utekatter?

Tyvärr är det inte ovanligt. Jag har hört om många som inte får göra saker för att killen inte vill. Allt från kastrera till att näta in balkongen. Hellre riskerar man att katten ramlar ut och bryter massa ben än går emot sin killes vilja :smirk: OBS inte menat till dig Enya !!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 395
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 199
Senast: Farao
·
Hästvård Måste skriva av mig lite. Har en bekant med en ponny valack modell mindre, som påstår att hennes hovslagare (han är outbildad om det...
Svar
13
· Visningar
1 948
Senast: skiesabove
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp