UtstÄllning NÄsta Helg!

Casper

Trådstartare
Hej hopp!

Nu ska jag och min hund på utställning på långfredagen i Växjö och jag börjar bli riktigt nervös.

Det är tio år sen jag ställde en hund sist!!

Har någon något lugnande tips??

:D
 
Sv: UtstÄllning NÄsta Helg!

När jag ställde ut min hund så var jag alltid jättenervös innan men när jag väl kom ut i ringen var jag coollugn.

Tänk som så att du är inte ensam och att din hund är den finaste så ska det nog gå bra.

Lycka Till
 
Sv: UtstÄllning NÄsta Helg!

Har egentligen aldrig ställt ut, men ska det på kristihimmelfärdsdag med min lilla valpis.
Mitt råd är att komma i god tid, se till att hunden hinner varva ner efter bilturen (om den behöver det vill säga ;) ) och HA ROLIGT!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 457
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Hej! Har en Sankt Bernhard på ca 3,5 år. Han är rätt stökig av sig och har varit det mer eller mindre hela sitt liv men nu senaste...
Svar
8
· Visningar
632
Senast: Troll
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 972
Senast: ako
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 290
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp