utställningar 09

sireen

Trådstartare
Jag undrar om det är någon här på buke som har kolla på dom flesta utställningar som är kvar 09 här i västebotten , både inoff och offeciella? :) kan vara en bit utanför västerbotten också såklart!

Vet att det är ganska ont om dem, men vore jätte snällt om någon som vet av någon kunde skriva ut det här!:laugh:
 
Sv: utställningar 09

09 är jäääättesnart slut ju! tror inte det är några fler i västerbottensområdet, iaf inte som jag vet om
 
Sv: utställningar 09

Den enda officiella utställningen (som anordnas av länsklubb eller SKK) är Hund 2009 men hur det ser ut på inofficiella vet jag inte, den här tiden på året så är det "lågsäsong" med utställningar så att säga :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 218
Senast: Grazing
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 444
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 456
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 432

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp