Bukefalos 28 år!

Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vackraste galoppören?

Den vackraste galoppören för mig är Secretariat .. (död förvisso)
Jag kan inte se mig mätt på bilderna på honom .. Helt otrolig häst !

Hade en fe kommit flygandes till mig och sagt att jag får 1 önskning, då hade jag bett den fen att ta mig tillbaka i tiden så jag kunde få träffa denna magiska häst ! :love:
 
Sv: Vackraste galoppören?

Topp1 för mig är Barrier Boris (min!) vackrare får man leta efter specielt när han går i ledvolten och är halvtokig, min lilla svarta hingst:love: (okej han e mrkbrun o valack men iaf...)
 
Sv: Vackraste galoppören?

mrs crow(lillan). red flyer (vilda wille). magic spell(max) och teletubbie (tuttan)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vackraste galoppören?

ja tycker den finaste ja ridit är Confidential Lady, (Sir mark prescotts) eller Quiet Royal (c.head-maarek) eller min absoluta favorit ENFORCE (USA) (c.head-maarek)
 
Sv: Vackraste galoppören?

Vilken av dem har du? Dannicke? Jag har ridit flera av syskonen under olika perioder. Dannicke red jag till och från under en sommar hos Mischa (-99?). Fire Nick har jag ridit ett par gånger under hinderträning samt i häcklöp under 2004. Micke red jag in...[/QUOTE

Deras bror Dick var inte heller så tokig... dessa långa ben... vacker "in action".... snabb oxå...
 
Sv: Vackraste galoppören?

KL.

Mr Carrera :love: är by far den vackraste & absolut trevligaste fullblodshingst jag hanterat.

/m
 
Sv: Vackraste galoppören?

de finns så många vackra galoppörer, men SeemsSweet i australien är en av de vackraste.
Vanilla Delight, Stonehaug och Moonhawk i england är oxå vacker!
i sverige.... Le Chef (hos patrik wahl) är fin.
och Warpspeed!
 
Sv: Vackraste galoppören?

Min häst Dressed in black e:Stong statement är klart finast men hon går pensionerad från galoppen och går som hopphäst nu.
 
Sv: Vackraste galoppören?

MADELEINE : .............. jag är på stället där MR CARRERA, är!!! kan bara hålla med om att han ä :eek: rden bästa hingst att hantera! och fin som tusan!!!
 
Sv: Vackraste galoppören?

blev lite fel med ditt namn ! skulle vara madeleen
 
Sv: Vackraste galoppören?

Den vackraste galoppören står i mitt stall....
Ingen kan slå "Fjärilen":love: :love: :love:
 
Sv: Vackraste galoppören?

Hmm, ingen aning. Tycker alla är lika vackra men denna är otroligt snygg. Ngn som vet namnet?

snygg.png


Sedan Samwise som tränas av Bendik Bö är så underbart söt :love:
 
Sv: Vackraste galoppören?

ja tycker White Oak är jätte fin:d :p
WhiteOak.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vackraste galoppören?

Oj det finns ju så många fina...

Men en som jag verkligen gillar är Astorki. Han ägs och tränas av mina vänner i Mijas, Spanien.
Han är verkigen snygg (det finns bara muskler på den hästan =) och har en jättehärlig personlighet... även om han kan vara lite hingstig ibland. Men när man väl har lärt känna honom och hans små egenheter så går det bra.
Och skulle det inte vara för hans dåliga hovar så sku han gå jättebra... Men han har trots sina hovar endel vinster iaf.

Jag ska försöka lägga ut en bild på honom...

Nej det gick inte... Hur ska jag göra för att lägga ut bilder från min dator?
 
Sv: Vackraste galoppören?

Efter 21 januari på Täby har jag fått lägga till några snyggingar på min favortilista :D .

Sokrates (arab flb)

tab14.png


Vangog (arab flb)

tab21.png
 
Sv: Vackraste galoppören?

Jag meilade Yvonne och hon sa att det var Mister Creakle ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 948
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag är så gammal att jag går efter devisen "tjänster och gentjänster". Därför har jag blivit hundpassare åt "bästa Bella" som ställde...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: IngelaH
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
345
Senast: sicx
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 272
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp