Bukefalos 28 år!

Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vackraste galoppören?

det var lätt: vårt fullblod Jim såklart! vem annars? han är jättesöt i ansiktet, inte konvex utan en svag antydan till konkav nosrygg och jättestora, fina ögon som uttrycker så mkt känslor. :D vackrast i världen! tyvärr börjar han bli lite till åren nu och tappa hull, men för några år sen var han det vackraste som någonsin gått i ett par järnskor!
 
Sv: Vackraste galoppören?

cross my heart som är hel brorsa till White Oak är snyggast:P
 
Sv: Re: Vackraste galoppören?

Ååå Det är nog Temperens Way, Han är död tyvärr. Men annars är det nog Saveling xx Jag känner en före detta jockey som visa oss stallet. Skulle visa oss jockey rummet med men jag ramla och slog till knät i hårda golvet på Täby:(
 
Sv: Re: Vackraste galoppören?

Ååå Det är nog Temperens Way, Han är död tyvärr. Men annars är det nog Saveling xx Jag känner en före detta jockey som visa oss stallet. Skulle visa oss jockey rummet med men jag ramla och slog till knät i hårda golvet på Täby:(

Oj, honom tror jag att jag har ridit... :) För typ 3000 år sedan! :crazy: Var det Madde föredetta (?) Noren som visade dig? Hälsa henne i så fall från Ninni!
 
Sv: Vackraste galoppören?

Menar ni Shavling? isf har jag också ridit honom:bump: när ja va 14, alex tyckte ja skulle få lite mer muskler så ja fick "skena" upp och ner på rakbanan:rofl: :D
 
Sv: Vackraste galoppören?

Prylens Pepton var riktigt fin, hans bror Pro Perenn är också väldigt fin! Perenn har även startat säsongen bra med två raka segrar! :idea:
 
Sv: Re: Vackraste galoppören?

Oj, honom tror jag att jag har ridit... :) För typ 3000 år sedan! :crazy: Var det Madde föredetta (?) Noren som visade dig? Hälsa henne i så fall från Ninni!

Ninni menade Temperens Way, ninni = Gaaamal... :crazy:
 
Sv: Vackraste galoppören?

haha jag var nog inte ens född då:rofl: Jennie=kaxig ;)
 
Sv: Re: Vackraste galoppören?

Ååå det är nog Temperens Way... vet inte hur hans namn stavas=S
 
Sv: Vackraste galoppören?

Läste att du jobbat på saccracing. några andra hästar därfifrån du minns särskilt? har några huliganer här hemma ;)
 
Sv: Vackraste galoppören?

Jodå några minns jag ... Track, Inmemory , Pamela , Harman , Bay Pool , Bayliz , Nava , Sunseth , Ifaction , Rising , Fleur , Martin , Herodes , Horatius , Ifrigiya , Evelip och självklart minns jag Anniya :love: Det är massor av pollanra som jag inte kommer i håg (avelsstona ) :( Villka har du hemma då :bump: ????
 
Sv: Vackraste galoppören?

några bekanta namn:)

inte jag som har dem, utan tränaren som jag ridr hos. de som är där just nu är fleur och baylon sacc
 
Sv: Vackraste galoppören?

Vänta, vänta vänta. Rider du hos Elin? Men, du är väll inte Jessy? *Förvirrad* :confused: :d :angel:
 
Sv: Vackraste galoppören?

Vänta, vänta vänta. Rider du hos Elin? Men, du är väll inte Jessy? *Förvirrad* :confused: :d :angel:

Var också lite förvirrad ett tag, men Sofie, det är inte jag.. jag är ju Jessy;) Men det finns fler som håller till ute hos Elin!
 
Sv: Vackraste galoppören?

Verkar som det är många som rider hos Elin ??? Då måste hon ju ha ett helt gäng med hästar i träning ???
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 828
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag är så gammal att jag går efter devisen "tjänster och gentjänster". Därför har jag blivit hundpassare åt "bästa Bella" som ställde...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: IngelaH
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
294
Senast: sicx
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 047
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp