Bukefalos 28 år!

Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vackraste galoppören?

Hon har många hästar, men inte många i träning. Vi är tre stycken tjejer. Jag rider där varje dag och då rider jag min egen häst i träning (min familj äger tillsammans med elin o hennes sambo). Men det är den enda hästen hon har i träning sen har hon en som håller på att omskolas till ridhäst, som jag rider ibland och ibland en annan tjej men hon har inte lika mycket tid längre. Sen är det ett omskolat fullblod till (Fancy Man, nån som känner igen kanske?) som just nu är ute på foder hos Intractable. Dessutom har hon Baylon Sacc och Fleur De Grace som är avelsston och Fleurs ettårs föl, som dock är efter Marathon och bara hälften fullblod..

För er som ville veta tänkte jag;) :)
 
Sv: Vackraste galoppören?

hihi, ja hon var lite spännande att rida in, men hon artade sig väl senare o belv tydligen mycket trevlig =) Vi är rätt många som jobbat på Sacc här verlar det som eller som har anknytning till Sacc =D Jag äger Samantha Sacc om nån minns henne? Hon är numer en mycket välartad liten ridhäst =)
 
Senast ändrad:
Sv: Vackraste galoppören?

hihi, ja hon var lite spännande att rida in, men hon artade sig väl senare o belv tydligen mycket trevlig =) Vi är rätt många som jobbat på Sacc här verlar det som eller som har anknytning till Sacc =D Jag äger Samantha Sacc om nån minns henne? Hon är numer en mycket välartad liten ridhäst =)

Jag tror att hon va där när jag jobba, en liten fux märr va ???
Ser nästan lite ponnylik ut om jag inte minns helt fel ???
Välldigt söt ;) kul att hon är ridhäst nu, fungerar det bra ???
 
Sv: Vackraste galoppören?

Hej J!

Roligt att se dig här! Och grattis till eget företagande!

Hmm, Sammy är nog så långt i från fux man kan komma ... ;) Du tänker nog på Pamela. Samantha är mörkbrun med en märklig strimbläs. Cassic rättar mig nog om jag minns fel. :) Minnet blir ju som sagt sämre när man blir gammal!;)

Intractable (om jag stavat rätt, skriver alltid fel och hon blir så grining då ;) ) har hand om Fancyman nu, eller Tjockis som han numera heter.

Och ja, Fleur de Grace är en vacker dam. Har en kanontrevlig åring efter Maraton 600, alltså ett halvblodsföl som jag ska ha som ridhäst och är dräktig med Robin Z, fölar om ca en månad. Baylon, som är snyggast av dem alla (!!!) är dräktig med Eighty Eight Keys, också en egenproduktion som ska behållas.

Du får väl fråga Tommy om du får köpa Anniya när hon löpt klart. Tror dock att hon ska ta över efter mamma Ifrigiya i avelsboxen, som ju börjar bli till åren.

Mvh, Elin

Cassic

Pm:ar dig. Har hittat en sak djupt ner i mina flyttlådor som du kanske vill ha? :)
 
Sv: Vackraste galoppören?

fancyhej.jpg


Fancy säger hej:D
 
Sv: Vackraste galoppören?

Hej hej Elin !!!

Men vad hette den lilla fuxen då ??? Jag kommer ihåg den ganska väl, va en avelsmärr som inte reds, inte Pamela, henne kommer jag väl i håg, hon såg ut som en liten quarter :)
Jag får ringa och fråga Annika hon vet nog !!!

Kul att Fleur är i halvblodsaveln det kan nog bli riktigt bra med Robin Z på henne !!!!!
Baylon kommer jag inte riktigt ihåg hur hon ser ut ... mitt minne är inte speciellt bra !!!!
Mvh Jenny
 
Sv: Vackraste galoppören?

Vi har två hästar i stallet som jag tycker är så OTROLIGT vackra. Eko Monte Bello och Eko Sofitel :love:
 
Sv: Vackraste galoppören?

Jag tror att hon va där när jag jobba, en liten fux märr va ???
Ser nästan lite ponnylik ut om jag inte minns helt fel ???
Välldigt söt ;) kul att hon är ridhäst nu, fungerar det bra ???

Nej, nej hon är ingen fux :D Hon är svart brun, med en ganska stor skjuten stjärn! Ser lite speciell ut som nån kastat på den med en pensel! o en liten droppe på sidan av nosryggen!

Men ponnylik är hon! Hon ser oxå mer ut som en quarter, jag får ibland höra "vilket fint halvblod, vad har du för stam på henne?" Hihi, hon är en liten grovsing :love: Jadå det går utmärkt, hon är otroligt rolig att rida och är världens bussigaste häst :D
 
Sv: Vackraste galoppören?

Hej J!

Roligt att se dig här! Och grattis till eget företagande!

Hmm, Sammy är nog så långt i från fux man kan komma ... ;) Du tänker nog på Pamela. Samantha är mörkbrun med en märklig strimbläs. Cassic rättar mig nog om jag minns fel. :) Minnet blir ju som sagt sämre när man blir gammal!;)

Intractable (om jag stavat rätt, skriver alltid fel och hon blir så grining då ;) ) har hand om Fancyman nu, eller Tjockis som han numera heter.

Och ja, Fleur de Grace är en vacker dam. Har en kanontrevlig åring efter Maraton 600, alltså ett halvblodsföl som jag ska ha som ridhäst och är dräktig med Robin Z, fölar om ca en månad. Baylon, som är snyggast av dem alla (!!!) är dräktig med Eighty Eight Keys, också en egenproduktion som ska behållas.

Du får väl fråga Tommy om du får köpa Anniya när hon löpt klart. Tror dock att hon ska ta över efter mamma Ifrigiya i avelsboxen, som ju börjar bli till åren.

Mvh, Elin

Cassic

Pm:ar dig. Har hittat en sak djupt ner i mina flyttlådor som du kanske vill ha? :)

Ja hon har ett roligt tecken, men det är en ganska stor skjuten stjärn som jag skrev i föregående inlägg =D

http://img.photobucket.com/albums/v668/cassic_bambi/Augusti%2011%202005/DSCN2084.jpg?t=1176047213
 
Senast ändrad:
Sv: Vackraste galoppören?

Jag tycker Pamela Sacc är vackrast...:) Älskar att titta på min (numera) lite för tjocka fux!
 
Sv: Vackraste galoppören?

LOOK WHO'S TALKING! Självklart, han har snyggaste namnet också :)

 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Re: Vackraste galoppören?

:eek:

Kan det vara den Happy Friend jag tänker på..

E han mörkbrun? Svartbrun kanske stämmer bättre..

Jag hjälper till lite smått med Happy Friend idag...som är svartbrun..och har bläs med rosa näsa....
Samma tro? :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 816
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag är så gammal att jag går efter devisen "tjänster och gentjänster". Därför har jag blivit hundpassare åt "bästa Bella" som ställde...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: IngelaH
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
294
Senast: sicx
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 047
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp