Bukefalos 28 år!

Vad är bukefalos?

Sv: Vad är bukefalos?

JAG vill väl inte att du ska säga nåt, men jag tror de flesta härinne förstår frågan så det blir lite svårt att förklara... Jag försöker ju bara vara rolig :p.
 
Sv: Vad är bukefalos?

Jag försökte förklara för min terapeut vad buke var. Kändes inte som det gick hem vad det har för betydelse liksom.
 
Sv: Vad är bukefalos?

Ett virtuellt hem!
En uppslagsbok!
En virtuell kurator!

...annars kan man sammanfatta med, bäst!
 
Sv: Vad är bukefalos?

Buke GÅR inte att förklara rättvist har jag märkt.
Det måste kännas, ses, bevistas och UPPLEVAS. :cool:;)
 
Sv: Vad är bukefalos?

Förlåt, men :rofl:! Jag tror folk tycker jag är underlig nog utan att behöva höra att jag dagligen uppsöker en sajt med ordet "phallus" i!! :rofl: :devil:

Ja skyll inte på mig, det var du som ville veta och jag kan ju inte rå för att dina kompisar har snuskig fantasi...;)
 
Sv: Vad är bukefalos?

Ge terapeuten adressen hit så kanske det klarnar:idea:!!!!

Endera fastnar h*n här, eller så inser h*n vad mång som behöver hjälp, eller så får du medlidsamma blickar:p.

Äsch, andra (läs: konstiga s k vanliga) människor förstår inte riktigt det här....

Alla vi bukefalister har väl upplevt dom där konstiga blickarna som folk kastar på en när man utbrister, JA, det var en på buke som sa det....:o:D
 
Sv: Vad är bukefalos?

Ja, för även om den är en utav de större som finns så är den uppbyggd ungefär likadant som andra sajter. Så himla ovanlig är den inte.

Diskussionsforum är fortfarande ett abstrakt begrepp för somliga.
Jag undervisade en person i vad en "chatt" är för något senast i förrgår.
 
Sv: Vad är bukefalos?

Jag tyckte den här tråden var så intressant så jag lyfte in den under Bukefalos-hjälp, så att den inte försvinner ;)
 
Sv: Vad är bukefalos?

*KL*

I går föreslog min massör, medan hon knådade min stela rygg, att jag skulle "låta bli datorn hemma i månad".

Lustigkurre:rofl:
 
Sv: Vad är bukefalos?

*KL*

I går föreslog min massör, medan hon knådade min stela rygg, att jag skulle "låta bli datorn hemma i månad".

Lustigkurre:rofl:

:eek::eek:Jag förstår inte, låta bli och datorn i en månad... hon måste ha missat nåt... MAN KAN INTE LÅTA bli datorn under EN MÅNAD... EN månad utan buke??????????? :eek::eek::eek:NÄ det går icke... skakar på huvvet, sicket folk det finns... datorn en månad... hon var rolig...
 
Sv: Vad är bukefalos?

Ja verkligen... vilken märklig kärring! :eek:
Herreguuuud, var köpte hon sin utbildning nånstans?


:angel::D
 
Sv: Vad är bukefalos?

Herreguuuud, var köpte hon sin utbildning nånstans?

På nätet?;)

Jag förklarade att det inte var nåt alternativ. "Jamen", sa hon, "om det är räkningarna du tänker på så kan du kanske betala dem på jobbdatorn?"

Oskuldsfulla människa:rofl:
 
Sv: Vad är bukefalos?

Måste ha varit i nåt cornflakespaket som alla andra får sina körkort... Nä bläckfisken den där massörskan den får du nog byta ut...


tur att våran massörska på jobbet inte kommit med sådana påståenden, det hade varit sista gången hon hade fått röra min rygg.... :mad: :mad: :mad:
 
Sv: Vad är bukefalos?

Tur man inte har tillgång till internet på jobbet, så inte massörskan kan komma med sådana ideer... för det är naturligtvis bara det man gör vid datorn.....
 
Sv: Vad är bukefalos?

På nätet?;)

Jag förklarade att det inte var nåt alternativ. "Jamen", sa hon, "om det är räkningarna du tänker på så kan du kanske betala dem på jobbdatorn?"

Oskuldsfulla människa:rofl:

På NÄTET?!:eek:
Är du inte klok!:eek:
Inte häda på det sättet.:mad:

Jag håller på cornflakes-paketet jag! :D

För utan kalaspuffar kan jag leva en månad men nätet.. nä-ä!
 
Sv: Vad är bukefalos?

Jag har några av dina andra Bukefalos-bilder sparade på datorn (de var ju så roliga att jag inte kunde låta bli :D ), får jag ta mig friheten att ladda upp och visa dem? Om du inte själv har dem kvar vill säga?
 
Sv: Vad är bukefalos?

Hähä, pratade med en jobbarkompis om buke häromdan och han erkände att han brukar kika in här ibland.... :angel:
Sen blev han vederbörligen impregnerad över antalet inlägg jag har.... :cool:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 758
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 891
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 103
Senast: Badger
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 083
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp