Vad är det för fel på hunden?

Sv: Vad är det för fel på hunden?

Sörj, sörj, sörj! Det måste man tillåta sig att göra. Jag deppade ihop totalt när vi tagit bort vår hund, grät typ hela tiden första veckan. Nu är det tre månader sen och jag saknar henne fortfarande något enormt, men jag har accepterat att hon inte kommer tillbaka. Men det är fortfarande tomt och jättejobbigt.

Tröstkramar
 
Sv: Vad är det för fel på hunden?

KL

Jag har fyllt i livskadeanmälan nu. Usch vad jobbigt det känns, jag fick dessutom läsa igenom hela tråden för att vetas vilka datum vi var där. I förrgår bröt jag ihop, allt känns tungt och jobbigt. Jag förväntar mig hela tiden att han ska komma springandes. Jag önskar så att han vore här.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
713
Övr. Hund Något som bekymrar mig är att jag är mörkrädd på kvällen när jag måste rasta mina hundar. Jag har mindre hundar och dom är tyvärr inte...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 526
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 182
Hundhälsa Hej, vi har en Lhasa appso hane som är 12 år. För ca 4 månader sedan fick han problem med kräkningar och lös mage. Veterinären...
Svar
0
· Visningar
529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp