Bukefalos 28 år!

Vad är skillnaden?

KING88

Trådstartare
Vad är skillnaden på Go Natt välling och "vanlig" välling? Visst står på Go Natt vällningen att det är en mättande välling, men är det något i innehållet som skilljer dom åt?

Har en son som är 6mån om 2v, så då ger vi oss in i välling jungeln:crazy: Har hänt lite sen dottern va liten!
 
Sv: Vad är skillnaden?

Skriv ett brev eller mejla företaget som gör vällingen så får du svar!

Skulle inte förvåna mig om det är samma produkt fast olika namn...
 
Sv: Vad är skillnaden?

Skulle inte förvåna mig heller......Om det bara är ett sätt att sälja mera!
 
Sv: Vad är skillnaden?

Jag vet inte skillnaden mellan dem, vi har Go natt som vi använder både morgon och kväll. Den funkar lika bra på morgonen :D
 
Sv: Vad är skillnaden?

Men åh ni kan ju inte ge Go Natt välling på morgonen, stackars lilla barn vad h*n ska bli förvirrad ;) :D

Allmänt:
Är det inte bara att läsa på innehållsförteckningen av de olika vällingsorterna ?
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 477
Senast: Blyger
·
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
707
Senast: Tuvstarr
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 181
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 663

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp