Bukefalos 28 år!

Vad betyder ♡?

Presto

Trådstartare
Många skriver det, ser ut som dom använder det som nån slags smile, men vad betyder det? ♡
 
Sv: Vad betyder ♡?

Det är ju ett hjärta... Vad betyder ett hjärta för dig? :) Betydelsen varierar kanske litegrann i vilket sammanhang det används också :)
 
Sv: Vad betyder ♡?

bukehj%C3%A4rta.png
 
Sv: Vad betyder ♡?

Haha, det blev ett hjärta på Buke så jag antar att du menade < 3? Det är alltså just ett hjärta, vippa skärmen åt vänster.
 
Sv: Vad betyder ♡?

Smart, reflekterade inte ens över att det kunde se annorlunda ut på Prestos skärm! ;) Tyckte det var lite märklig fråga...
 
Sv: Vad betyder ♡?

Så ser det ut på min skärm med, tre streck!!

sjukt att det är olika på olika datorer!

Men tack så mycket alla, då vet jag va det betyder ;)
 
Sv: Vad betyder ♡?

Men wut, det där har jag aldrig sett! Men jag har å andra sidan aldrig sett det där hjärtat heller. Vad lustigt.
 
Sv: Vad betyder ♡?

Ser hjärta i FF, android-chrome och ie. Men tre streck i chrome på datorn.

Kan det ha att göra med den senaste uppdateringen på chrome som kom igår?
 
Sv: Vad betyder ♡?

:heart = Hjärta.


Min sambo trodde att det var en glasstrut :rofl:

För mig blir det är sånt hjärta-->♥ när jag trycker alt + 3
 
Senast ändrad:
Sv: Vad betyder ♡?

:D Jag vet som sagt vad < 3 betyder (fast jag tycker fortfarande det ser ut som pungkulor med en kineshatt), men det var ju alltså inte det som avsågs i tråden, utan de där tre strecken som syns på Josefiines skärmdump här ovan.
 
Sv: Vad betyder ♡?

:D Jag vet som sagt vad < 3 betyder (fast jag tycker fortfarande det ser ut som pungkulor med en kineshatt), men det var ju alltså inte det som avsågs i tråden, utan de där tre strecken som syns på Josefiines skärmdump här ovan.

Hahahha! :rofl:
Nu kommer jag också se pungkulor med kineshatt hädanefter!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nån här som gjort tandkorrektion via Dr Smile? Istället för Invisalign? I det här fallet vill de slipa en aning i framtandens kant för...
Svar
2
· Visningar
224
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
687
Senast: Krystalline
·
Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
1 039
Senast: starcraft
·
Hemmet Det känns som det finns emaljmuggar till salu överallt. Jag förstår inte användningsområdet. Är det någon slags plastbantning så man...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 015

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp