Bukefalos 28 år!

Vad betyder ♡?

Sv: Vad betyder ♡?

Neeej, bryt inte mot Bukeregeln #1!!
;)

Men nej, jag fattar inte heller varför strecken = hjärta. Aldrig hört talas om det eller sett det - varken strecken eller de hjärtana - förrän i denna tråden.
 
Sv: Vad betyder ♡?

Det kom igår! Jag håller också på att bli knäpp, finns inga bra quickfixes utan massa kodskit som jag inte orkar göra... åååååååå.....
 
Sv: Vad betyder ♡?

Jag har postat en tråd på chromeforumet nu. Hoppas på snabbt svar. Så irriterande en sån liten grej kan vara :D. Dagens i-lands-problem!
 
Sv: Vad betyder ♡?

Jag har undrat vad dessa tre streck betyder, folk skriver det på fb. Jag har tolkat det som typ "jaja, överflödig information" liksom streck streck streck och tyckt att folk skrivit det på opassande ställen. Det här förklarar ju saken :up:

Men, jag fattar inte ens hur man gör dessa tre streck?
 
Sv: Vad betyder ♡?

Alltså tanken är ju att det ska vara ett hjärta, och vissa webbläsare översätter det till en bild. Skulle gissa på att det beror på det installerade typsnittet i webbläsaren, vad som visas i slutändan. Jag har alltid sett ett hjärta (eller tecknen < 3 förstås). :)
 
Sv: Vad betyder ♡?

Ni som ser något konstigt (tre streck, prickar, fyrkant etc), vad använder ni för webbläsare och vilken version?
 
Sv: Vad betyder ♡?

hmmm... vi som det inte funkar för, har vi något annat gemensamt då annat än version? Jag har piratad win7, vad har ni för os?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
645
Senast: Krystalline
·
Hemmet Det känns som det finns emaljmuggar till salu överallt. Jag förstår inte användningsområdet. Är det någon slags plastbantning så man...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 989
Samhälle Hur mycket betyder gener egentligen. Egna genetiska barn, spermadonation, äggdonation, embryodonation eller adoption? Hur stor roll...
2
Svar
35
· Visningar
1 959
Senast: Ramona
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
649
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp