Bukefalos 28 år!

Vad fick du i julklapp?

Min ena julklapp kom tidigt iår men det behövdes med
-4 nya vinterdäck med klistervikter ,krom ventiler och nytvättade fälgar( från mamma och hennes kille , tanken var att jag skulle fixa fyra nya vinterdäck själv men dom var snabbare än mig)
-varma strumpor
-personlig julgranskula
-Thomas SABO hänge en fjäril
-presentkort på Ikea
-presentkort hos nya frisörsalongen
-4 nya boxer trosor
-2 nya fliströjor
 
Årets finaste julklapp kom från brodern, som av varierande skäl, aldrig brukar ge julklappar. Han hade plockat ihop delar (och laserskurit plexiglas, samt skrivit kod) till en "gör-det-själv kit kökstimer" som han tycker jag och sambon ska sätta ihop. :love:
Jag kommer nog bli gråhårig när jag ska försöka få ihop det, det ska lödas och grejer.:)
 
Tre nya spel till mitt Wii :D Sen ska jag tydligen få välja ut ett par nya tofflor, jag hävdar att mina gamla fortfarande går att gå i men maken tycker de ser för hemska ut. Det är ju bara lite hål i sulan :o :angel:

Pengar från mormor som gick till ett par längdpjäxor bland annat. Och så ska jag iväg på (tills vidare) hemlig aktivitet tillsammans med mamma och systrarna :) En kvalificerad gissning är att jag får en eller ett par pocketböcker av pappa, han brukar välja ut ett gäng och så får vi systrar dela upp dem mellan oss.
 
Jag hade bara önskat mig pengar och lite smågrejer av mina föräldrar så det fick jag, pengar av mormor och föräldrarna och några hudkrämer, fina rörstrandsskålar till min Mon Amie-servis, en fin bricka och en reflex-tassel som mammas jobbarkompis tillverkar.

Av min syster fick jag ett presentkort (eller en presentbok) som gäller på flera fina restauranger i Göteborg.

Jag och sambon fick gemensamt en sodastream och en steamer. Blev orimligt glad över detta! Speciellt strykjärnet, så skönt att slippa ta fram bräda och grejer och bara stryka på galgen.

Av min underbara man fick jag en natt i en svit på ett urgulligt hotell i Göteborg som jag sneglat på, med gammaldags inredning och supermysig atmosfär. Det hade han bokat så vi åker och gottar oss där om tre veckor och då ingår tydligen middag och bio :love:

Känner mig mycket lyckligt lottad!

Sambon åkte ner och firade med sin sida på juldagen medans jag var kvar hemma och jobbade, och kom hem med så fina klappar!

Till oss gemensamt fick vi 2 påslakanset, 4 plankskivor (att göra plankstek på), nya handdukar och badlakan, doftljus och ett fint kuddfodral.

Jag fick öppna 3 klappar när han kom hem, ett set med schampo och inpackning från Kerastase, ett set med duschgel och kroppsolja från Apoliva och ett set med mascara, nagellack, läppglans och kajalpenna från Lancome. Så tacksam, hade inte förväntat mig det alls.

Och så fick vi en crock-pot lite såhär i efterhand eftersom min syster råkat få två. Vi säger alltid att "i år blir det inte många julklappar", men lyckas tydligt inte så bra...
 
@Sleepan och @Killaloe Vi ska bo på Eggers :). Tycker det ser så mysigt ut!

Eggers_Executive_8_1432035823078.jpg


Pigalle finns definitivt med på vill-bo-på-listan, hoppas ni får det toppen Sleepan :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 739
Äldre I år firar vi jul med makens släkt och där brukar alla ha med en julklapp för cirka 200 kronor och så lottas de ut slumpmässigt. I år är...
Svar
18
· Visningar
1 421
Senast: Zewz
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 538
Senast: aiquen
·
Övr. Barn ja den har redan kommit på tal här. Har gemensam vårdnad och varannan veckas boende på den yngsta (dottern M) medan den store (sonen V)...
2
Svar
35
· Visningar
2 503
Senast: pigleton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp