Bukefalos 28 år!

Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ju funderingar på att lägga ner fb
Men så himla mycket sker ju genom det idag
Annonser, grupper mm
Hur gör ni andra?
 
Har ju funderingar på att lägga ner fb
Men så himla mycket sker ju genom det idag
Annonser, grupper mm
Hur gör ni andra?
Jag är bara med i grupper (mest låsta) väldigt restriktiv när jag skriver i dom men läser en del, skriver ingenting om mig själv på min sida och absolut inga bilder eller liknande lägger jag på nätet överlag.
Så jävla roliga vi är. Vi är helt slut och lägger oss redan nu. En lörd..
Vovvi var än värre och smög in i sovrummet, bäddade i sängen och snarkade kl 19.
Vi var uppe kl 05 efter 4 h sömn i morse. Nu sooova!❤️
Ni förtjänar en riktigt god nattsömn och väl genomförd omsorg av Herr JB (tills jag snor honom vill säga den svikaren).
 
@Sonic76 jag lägger aldrig upp nåt längre på fb och läser aldrig på väggen men läser det jag blir taggad i eller kollar i grupperna jag följer om det finns nåt intressant.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Vi fortsätter odla. Mitt lilla päron (Wasa) blommar för första gången! Det stora i bakgrunden har blommat tidigare (har för mig att...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
7 295
Senast: Kilauea
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 245
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
12 566
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
2 948

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp