Bukefalos 28 år!

Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi sålde vår scooter igår. Efter att mekanikern gjort så den fungerade utmärkt rekommenderade hon att vi skulle sälja.
Det är en bra scooter när de fungerar men om de en gång börjat krångla fortsätter dom ofta (vårt märke) plus att den är en mardröm att få tag på delar till.

Så nu är den såld och borta!

Funderar på om vi ska köpa en ny eller en till bil....
 
Min sambo har inte fb eller nånting. Han kollar youtube och spelar poker (med låtsaspengar) på sin telefon :)
 
Irriterad på ischiasen. Tog mig 5 minuter att gå till brevlådan och imorgon måste jag åka och handla.
Hur nu det ska gå :crazy:
 
Det jobbiga är väl de andra sidor man har fb som inlogg.
Och det är de mest underliga ställen ibland.
Blir nog så att jag enbart använder annonsfunktionen och de grupper som handlar om jobbrelaterade saker
 
Ligger i sängen. Borde ha tvättat håret idag, första gången efter operationen jag fick det men jag orkade inte :arghh: så nu misstänker jag att jag kommer att ha hårfettfläckar på täcket jag använder som huvudkudde :p funkade inte riktigt med vanliga kuddar, då bultar huvudet så jag har byggt ett täckesberg. Nytt försök i morgon :p
 
Fick en gråtattack igen. Idag är det ett år sen min katt gick bort. Facebook var trevlig nog att påminna.. Tur jag har två underbara katter i livet som kommer och tröstar.
15261602476641736832363.jpg
Eller ja, den ena kom den här gången. Den andra ligger bakom och snarkar.
 
Irriterad på ischiasen. Tog mig 5 minuter att gå till brevlådan och imorgon måste jag åka och handla.
Hur nu det ska gå :crazy:
Du kan testa att stretcha lite. Om du står upp böjer du då från från midjan och fäller överkroppen framåt och sträcker dig nedåt och försöker få tag i tårna. Håll benen raka. Det är nedre delen av ryggen som ska sträckas. Andas långa djupa andetag i positionen 1-3 minuter. Övningen kan också göras sittande på golvet med benen sträckta framåt. Sen fäller man överkroppen framåt från midjan och hänger tungt över benen medan man andas långa djupa andetag. Om du inte når tårna tar du tag med händerna där du når, t.ex. knäna eller vristerna.

Om du testar, berätta gärna hur det gick.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Vi fortsätter odla. Mitt lilla päron (Wasa) blommar för första gången! Det stora i bakgrunden har blommat tidigare (har för mig att...
20 21 22
Svar
426
· Visningar
12 490
Senast: manda
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
23
· Visningar
1 421
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
15 16 17
Svar
328
· Visningar
13 765
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
4 102

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp