Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slogs av tanken på att under den senaste veckan så har jag: Varit på besök i Karlstad, varit på universitet en sväng, tagit blodprov på VC, ridit, hälsat på min kusin och slutligen fått dropp i fredags. För en normalfungerande person låter ju det här som ingenting, men för mig är det nog år sedan jag klarat av så mycket på en och samma vecka. :)
 
Snart börjar matchen och allt är förberett så ska förhoppningsvis inte behöva missa något innan paus.
Hoppas verkligen på en roligare match än den tidigare idag men det lär det ju bli eftersom 3:- spelar så gör det ju en del på köpet liksom :banana: Nuuuuu kör vi!
 
Har postat detta lilla paket till en bukefalist

987C3E7B-378D-4727-9729-0397A345F9E2.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
205
Senast: em76
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
8 591
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Rie
·
Svar
1 375
· Visningar
140 416
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp