Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag varit nära döden. Gårdagen var... eh oerhört festlig :angel: Har en film i min telefon från småtimmarna då min vän medan hon håller sig på huvudet försöker förklara olika gruppsex-ställningar. ”Snoppen där och sen .. eller öhm... ” samtidigt som det på högsta volym spelas opera i bakgrunden :rofl:

Min form var i morse inte 100% bra MEN jag har ändå lyckats stå på ett jävla loppis hela dagen :wtf:
Hade tänkt kasta en massa skit men min granne övertalade mig att sälja och jag fick ihop typ 2000 på rent skräp :up:

Efter detta la jag mig i parken och tänkte: ”dör jag så dör jag”. Men överlevde underligt nog och gick hem. Nu sitter jag i soffan, vid liv.
 
Råkade nog plocka lite för mycket rabarber :cautious:
IMG_20180520_213527.jpg
 
Jag fick äntligen lite gjort idag :D Har i några dagar vart jätteslö och inte fått nåt gjort trots jag hade rapporten och helst skulle skrivit klart den så jag skulle hinna jobba imorgon o sen köra finliret för inlämning torsdag... Kom på att jag var för stressad inombords över rapporten och vätskebrist så efter mycket saft och isglass idag + inställning av typ allt under helgen så är jag på banan igen, dock ska jag ställa in jobbet imorgon så jag säkert hinner klart med rapporten.

Har däremot kommit på jag behöver köpa en (eller två) riktigt bra fläktar, dagtid är det 28 grader inomhus och på natten 24 trots jag vädrar till sent på nätterna. Spanar på en relativt snygg pelarmodell :)
 
Det kommer sluta som JVM, Sverige dominerar och förlorar på ett skitmål i OT

Jag står inte uuuuuuuuuuuuuuuut. Det här är inte bra för mitt hjärta :arghh:
 
Har varit hos särbon i helgen.Vi har jobbat mkt. Men igår gick vi bara ner och satte oss vid sjön och snackade och mös. Vovvi premiärbadade för i år. Vi väntar lite själva.

Har pysslat runt i stallet och myst med pålle och vovvi nu när jag kom hem. Fantastskt i sommarvärme, ljus och lugn.
Nu äter jag nässesoppa och glor på Robinson. Hade tänk göra syren-saft ikväll. Men jag orkar inte. Det blir imorgon!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
194
Senast: em76
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
8 146
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rie
·
Svar
1 331
· Visningar
136 946
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp