Vad gör ni alla en lördag som denna?

Jag plockade en massa svamp på eftermiddagen/kvällen. Nu har jag ägnat ett par timmar åt att rensa den. Så otroligt mycket fin karljohan det fanns, inte klokt.
 
Nyss hemkommen från firmafest (sambons firmafest) och konstaterat att det var betydligt fler ickesvenskar än jag väntat mig och min engelska är ringrostig :o var trevligt att göra nåt annat och att det funkade bra med barnvakt.
 
[UI min lilla värld börjar folk prata om köp när de närmar sig trettio, men mina referensramar var för smala helt enkelt.
Jag köpte min tvåa året jag fyllde 25, flyttade in på min födelsedag :). Känner rätt många som är under 30 som köpt istället för att hyra (endast i Stockholm förvisso).
 
Jag brukar inte tänka på julen före oktober men det blir lite annorlunda när man måste bestämma sig tidigt eftersom flygpriser och så går upp.

Kul med Australien! Vart ska du nånstans och hur länge blir du borta? Jag ska dit i februari, tre månader, för att hälsa på min syster som bor där :).

Jag och min sambo har en enkelbiljett till Melbourne 11 nov. Åker på ett working holiday-visa så siktar på att vara där ca 1 år. Planen är att stanna i Melnourne så länge vi tycker det är kul och sen ta oss upp längs med östkusten med bil:) Vart ska du befinna dig?
 
Jag och min sambo har en enkelbiljett till Melbourne 11 nov. Åker på ett working holiday-visa så siktar på att vara där ca 1 år. Planen är att stanna i Melnourne så länge vi tycker det är kul och sen ta oss upp längs med östkusten med bil:) Vart ska du befinna dig?
Men vad kul! Låter som en rolig resa :).

Jag ska till Melbourne först men tillbringa mesta tiden där syrran bor, i en liten liten stad i Victoria (upp mot gränsen mot new south Wales), men även roadtrippa lite när tillfälle ges :).
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 081
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
592
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 542
Senast: Voeux
·
Kropp & Själ Jag har haft ett litet uppvaknande sexuellt och i och med detta så funderar jag på vart det finns sexleksaker som stimulerar HELA...
Svar
16
· Visningar
1 232
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp