Vad gör ni alla en lördag som denna?

Julen har jag inte ägnat en tanke, kommer vara i australien då så blir nog inget traditionellt firande:p
Jag brukar inte tänka på julen före oktober men det blir lite annorlunda när man måste bestämma sig tidigt eftersom flygpriser och så går upp.

Kul med Australien! Vart ska du nånstans och hur länge blir du borta? Jag ska dit i februari, tre månader, för att hälsa på min syster som bor där :).
 
Här är en till med feber och förkylning :( Sitter för tillfället under ett täcke + tre filtar och kollar på Grease som går på fyran. Det är dessutom många som är sjuka på jobbet så all min energi går åt att jobba på att bli så pass frisk så jag kan jobba mitt pass imorgon som börjar kl halv 9... Tror det blir lita glass om ett tag, det är nog bra för halsen :p
 
@niphredil Eftersom jag är så j*vla avundsjuk på dig som bor i Spanien tänkte jag visa var jag ska fira jul:

202255_182939605181061_49420147_o.jpg


:devil: :devil: :devil:
 
@niphredil Eftersom jag är så j*vla avundsjuk på dig som bor i Spanien tänkte jag visa var jag ska fira jul:

202255_182939605181061_49420147_o.jpg


:devil: :devil: :devil:
DIN JÄVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL! :mad::mad::mad::mad: :arghh::arghh::arghh::arghh::arghh: :rage::rage::rage::rage::rage:

Fy faaaaan vad avundsjuk jag blir!! Åååååååh så avundsjuk jag blir! Gud så himla himla fint! Ni kommer ju få det superübermysigt :love:.
 
Just nu bakar jag bröd och ska senare försöka mig på att göra något med alla äpplen jag har hemma. Måste även komma på vad jag ska äta idag..
 
DIN JÄVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL! :mad::mad::mad::mad: :arghh::arghh::arghh::arghh::arghh: :rage::rage::rage::rage::rage:

Fy faaaaan vad avundsjuk jag blir!! Åååååååh så avundsjuk jag blir! Gud så himla himla fint! JAG VILL OCKSÅ.

Tihi!

Det är faktiskt världens finaste plats. :love: Det är mitt barndomshem som ligger i höjd med Luleå ungefär, så snö vid jul är garanterat. När bilden togs var det en riktig jävla köldknäpp, kallare än -30 grader flera dagar i rad och de sju dagar vi var där snittade vi på -28 grader...
 
@Tassetass Gud så härligt! Underbart verkligen :). Just eftersom 'hemma' för mig hade varit Stockholm känns det inte värt att krångla för att komma hem för risken är så stor att det är regnigt och sex plusgrader liksom. Det har vi ju här med så ingen vits att skynda hem till det :p.
 
Precis hemkommen efter en liten lagom tripp med familjen till Varbergs fästning där vi tittade på "Bockstensmannen". Nu hemma igen och äter godis i soffan o lite slösurf. Inviger just nu min nya fotpall som maken köpte till mig. Den är i form av en liten kista i skinn.
 
Jag flyttade tillbaka till min studentstad igår och ägnar mig därför med att packa upp. Allt porslin och alla köksgrejer har varit magasinerade ett år och måste diskas vilket tar en evighet. Det är egentligen ganska mysigt att plocka upp och inte minst upptäcka alla saker som varit nedpackade länge och som jag glömt bort att jag hade. Men just nu får jag mest huvudvärk av det... :meh:
 
Tja. jag tog sovmorgon, fick håret klippt och har varit och röstat. Nu gömmer jag mig från spöregn inne på ett kafé, sedan ger jag mig av hemåt, kanske köper med mig något gott att äta på vägen.
 
Blir faktiskt avundsjuk här jag med!!:o fira jul på landet fy vad härligt:love: Någon ska jag bo på en gård och bjuda hem familjen till jul:love:
Hur går det här till?
Jag får en notis om att du citerat mitt inlägg, men kommer till inlägget där du citerat Tassetass? :confused:
 
Har skjutsat iväg min sambo till hans bror som ska ha 30årsfest. (Grabbfest) Skulle visst iväg o se DiaPsalma senare ikväll :)
Själv blir jag sittandes här framför Tv:n/Datorn fram tills han hör av sig och vill ha skjuts hem igen antar jag:p haha
 
Tog sovmorgon, sedan kollade jag lite på VM-terrängen innan jag gick ner till stallet och gjorde i ordning ena hästen och åkte på dressyrträning. Gick alldeles strålande! När jag kom tillbaka fixade jag i stallet, tog in nästa häst och hopptränade lite på ridbanan. Därefter tog jag in resten av hästarna och nu har jag ätit lunch/middag/kvällsmat eller vad det kallas den här tiden på dagen. Ska nog kolla lite på någon tv-serie eller liknande tror jag, innan det är dags att nattfodra pållarna.
 
Är sjukt trött. Sådär att jag har hundra saker jag borde göra men sitter bara och glor på datorn istället...

Har varit med i en flashmob för första gången idag, sjukt kul! Och hämtat nycklar till min tillfälliga lägenhet :bump:.
 
Jag håller på att sortera och packa lite inför flytten om några veckor. Har inte så mycket att packa men jag tänkte ändå göra det tidigt så jag kan njuta av spektaklet när sambon ska ta tag sin del av packningen. Jag flyttade in här för 1,5 år sedan och har i princip bara kläder och böcker, han har bott här i fem år så han har liiite mer att packa än jag. :D

Åh, ska ni äntligen få er nybyggda? :)
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 081
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
592
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 541
Senast: Voeux
·
Kropp & Själ Jag har haft ett litet uppvaknande sexuellt och i och med detta så funderar jag på vart det finns sexleksaker som stimulerar HELA...
Svar
16
· Visningar
1 232
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp