Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter på flygplatsen i München på väg hem från Tutzing som ligger vid Starnbergersjön med utsikt över föralperna. Jag har varit på konferens några dagar men tagit en simtur i sjöns kristallklara vatten varje morgon. Ett jättemysigt ställe - rekommenderas om man är i faggorna.

4748CB8E-B72B-448C-9670-CC93D06C705C.jpeg
 
Jag har kollat på dressyrtävlingar under flera timmar idag. Där fanns inte ett enda parasoll eller skugga på något annat sätt. Och jag hade inte en tanke på att smörja mig med solskyddskräm i morse när jag for iväg yrvaken. Resultatet av det är att jag bränt benen ordentligt. Armarna och bröstet har också fått sin beskärda del, men tålde solen något bättre.
 
Exet och avkomman sitter på en båt på väg till Almedalen. Jag fick bilder.
Jag är bittert avundsjuk.
Både på vinet och en dag i Almedalen. :mad:
 
Har sån jävla ångest. Ska jobba i natt men har lyckats svimma och har svinont i bröstet. Ringde 1177 och dom vill att jag ska åka till akuten istället. Mår så jävla pissdåligt över det då jag vet att mina kollegor är på tok för få i natt och jag har redan varit borta från jobbet ett tag. Trodde att jag var frisk nu men tydligen inte.
 
Jahapp. Både 020 och taxi stockholm är fullbokade. Vilka andra pålitliga taxibolag finns det som kör till Arlanda Stockholm? Boarding om 10 minuter så jag börjar känna mig lite stressad över saken.
 
Jahapp. Både 020 och taxi stockholm är fullbokade. Vilka andra pålitliga taxibolag finns det som kör till Arlanda Stockholm? Boarding om 10 minuter så jag börjar känna mig lite stressad över saken.
Kan du ta dig till Arlanda Express? Den går ju supersnabbt?

Ska du till eller från Arlanda?
 
Imorgon börjar en ny arbetsvecka, och jag har börjat längta efter semestern! Jag kan se den som en hägring ca 3 veckor bort... :cautious:
 
Kan du ta dig till Arlanda Express? Den går ju supersnabbt?

Ska du till eller från Arlanda?

Jag ska från Arlanda.
Det hjälper tyvärr inte, för jag missar sista t-banan hem och efter det har jag även buss. Kommer i så fall hem vid 3-4-tiden på morgonen,

Nu har jag iaf ev fått en taxi från taxi 08. Jag trodde att jag bokade och fick sedan bokningsnummer och ”vi letar efter en taxi åt dig”. Nu har vi bordat och jag ska strax stänga av telefonen.
 
@Philosophia Får du inte den taxin så är kanske ett alternativ att ta expressen och sen ragga taxi på centralen, så du kan ta dig hem därifrån. Skriver det här så du kanske ser det när du landat :). Hoppas du tar dig hem smidigt sen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 132
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 251
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
622
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 891
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp