Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så rackarns förkyld och krasslig att det tagit mig nästan 2h att komma ur sängen, duscha, klä på mig och äta frukost på grund av återhämtningspauser både mellan och under varje moment :down: Väntar på att värktabletterna ska kicka in och sedan åker jag och hämtar nödvändigheter på jobbet så att jag förhoppningsvis kan jobba lite hemifrån i eftermiddag/kväll. Så opassligt att bli sjuk 2 dagar före semestern!
 
Försöker få tummen ur på jobbet. Så himla svårt när man i stort sätt är solo i hela byggnaden. Sitter och googlar på hur jag gör för att kalibrera drönaren jag hittade i fredags i stället. Har en del småkrafs att göra men motivationen är på -10 och dessutom sov jag som en kratta i natt.
Nu har jag iaf bestämt att klockan 10, dvs om två minuter, SKA jag ta tag i alla grejer på min komihåglista och jag får INTE distraheras av drönare eller spel förrän vid lunch. Det gäller att vara hårt mot sig själv i bland :meh:
 
Vi har haft syrran med familj på besök ett par dagar, så mysigt! Sen gjorde vi ett försök att prata med mamma om sommarstugan igår men det föll rätt platt, hon lyssnade inte och det blev inget bra läge. Syrran skulle försöka igen senare. Vi vill mest ha ett besked, ska mamma behålla stugan i flera år till, ja då vet vi det och kan planera utifrån det. Eller tänker hon släppa den till nästa år, ja då kan vi förhålla oss till det. Men att bara gå och vänta. Vill hon behålla den flera år till, ja då köper vi en husbil.
 
Har hämtat min vinkaraff på posten! Sååååå fin! Handblåst och har små gulliga bubblor i glaset.

32332
 
Min vän E ringer och nojjar.
På några minuter har följande avhandlats:
1. Eftersom hon är så smal så har hon troligen lungcancer i sent skede (oklar logik..?)
2. Det politiska läget, troligt tredje världskrig, bör en bygga en bunker?
3. Lågkonjunktur, börskrasch, räntehöjningar (varför räntan skulle chockhöjas under lågkonjunktur är iofs för mig oklart)
 
Senast ändrad av en moderator:
Min vän E ringer och nojjar.
På några minuter har följande avhandlats:
1. Eftersom hon är då smal så har hon troligen lungcancer i sent skede (oklar logik..?)
2. Det politiska läget, troligt tredje världskrig, bör en bygga en bunker?
3. Lågkonjunktur, börskrasch, räntehöjningar (varför räntan skulle chockhöjas under lågkonjunktur är iofs för mig oklart)
Hälsa att jag har en jordkällare som kan tjänstgöra som bunker 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 105
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 221
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 464
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp