Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har sån jävla ångest. Ska jobba i natt men har lyckats svimma och har svinont i bröstet. Ringde 1177 och dom vill att jag ska åka till akuten istället. Mår så jävla pissdåligt över det då jag vet att mina kollegor är på tok för få i natt och jag har redan varit borta från jobbet ett tag. Trodde att jag var frisk nu men tydligen inte.
Stackare! :( Man rår ju tyvärr inte på när kroppen jävlas med en, och det är segt att tvingas anpassa sig efter den.
 
Har sån jävla ångest. Ska jobba i natt men har lyckats svimma och har svinont i bröstet. Ringde 1177 och dom vill att jag ska åka till akuten istället. Mår så jävla pissdåligt över det då jag vet att mina kollegor är på tok för få i natt och jag har redan varit borta från jobbet ett tag. Trodde att jag var frisk nu men tydligen inte.
Bättre att de får en svår natt än en framtid utan dig!
 
Jag överlevde dagen. Ökenhetta och endast 2 bensträckarpauser på 7 timmar. Jag är totalt slut. Helst hade jag åkt hem och tagit det lugnt men vi skulle äta gemensam middag. Fick vänta över en timme på maten...Maten var dessutom medioker trots höga priser så dit kommer jag aldrig att gå själv. Sen satt vi kvar i timmar efter att folk ätit klart och jag ville bara få åka hem. Men nu är jag hemma och har duschat.
Klockan ringer 05.00.
 
Ritade lite ikväll, dröjer alltid för länge mellan gångerna jag tar upp pennan :mad: Jag skulle utvecklas mycket snabbare om jag tecknade oftare.
32323

Det fick bli söta katter :D
 
@Philosophia Får du inte den taxin så är kanske ett alternativ att ta expressen och sen ragga taxi på centralen, så du kan ta dig hem därifrån. Skriver det här så du kanske ser det när du landat :). Hoppas du tar dig hem smidigt sen!

Tack! Fick ett negativt besked från taxi08 när jag hade landat men hade tur och hittade en ledig taxi kurir. Skönt! Jag såg framför mig att jag skulle komma hem vid tresnåret.
 
Försöker anmäla mig till AF: Får upp felmeddelande. De har underhålla av sina system. Grr. Inte ens det funkar. Plus att det inte finns något besked om när de räknar med att öppna igen.
Dagen börjar bra.
 
Två riktiga arbetsdagar kvar innan semester! Får kötta på idag och i morgon med tanke på månadsavslut. På onsdag åker jag på jobbresa för två roliga dagar med mina kära kollegor som jag inte träffat sen jul :banana: kommer hem vid lunch på fredag så det blir väl en halv dags jobb, sen är det faktiskt semester i fyra underbara veckor!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 227
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 504
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp