Bukefalos 28 år!

Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött. Verkar som att jag kan få en egen begravningscermoni med bästis. Familjen är med på det.
Men allting har tagit på krafterna. Rehab av fot, min allra bästa vän, som jag kunde säga allting till, finns inte mer. Jag har ändå jobbat 100% men allting tar så mycket längre tid.
Jag är trött. I själen. 💔
Vad skönt att du kan få en liten ceremoni. Beklagar :heart Hoppas allting lugnar sig sen så själen får vila lite.
 
Trött. Verkar som att jag kan få en egen begravningscermoni med bästis. Familjen är med på det.
Men allting har tagit på krafterna. Rehab av fot, min allra bästa vän, som jag kunde säga allting till, finns inte mer. Jag har ändå jobbat 100% men allting tar så mycket längre tid.
Jag är trött. I själen. 💔
Lämnar en kram.
Var rädd om dig!
 
Det är inte en slump att jag aldrig tidigare ägt en skimmel :meh:
Dotterns ponny är tyvärr skimmel och ska på söndag ställas ut.
Nåja, jag har tvättat svansen fyra gånger och flätat ner manen. Mina ponnyer sover fortfarande ute så kroppsbadet får vänta till lördag.
Svenska ridponnyer visas inte förrän efter lunch så det är skönt att vi inte kommer behöva stressa på söndag morgon :)

Efter stallet har jag duschat och nu ska jag äta kvällsmat. Imorgon ska jag jobba igen.
 
Det är inte en slump att jag aldrig tidigare ägt en skimmel :meh:
Dotterns ponny är tyvärr skimmel och ska på söndag ställas ut.
Nåja, jag har tvättat svansen fyra gånger och flätat ner manen. Mina ponnyer sover fortfarande ute så kroppsbadet får vänta till lördag.
Svenska ridponnyer visas inte förrän efter lunch så det är skönt att vi inte kommer behöva stressa på söndag morgon :)

Efter stallet har jag duschat och nu ska jag äta kvällsmat. Imorgon ska jag jobba igen.
Tvätta den ,häll i utspädd jodopax,fläta,låt torka i fläta, helt ren o vit vid utsläpp,älskar gulingar o skimmlar
 
Jag älskar Guild Wars 2s community :love: (ett mmo). Två kvinnliga karaktärer, Kasmeer och Marjory som länge varit tillsammans fick äntligen gifta sig för ett tag sedan, och man har introducerat ett manligt par etc.
In kommer något ljushuvud och skriver i map chat (där man kan chatta med alla) att "I can't believe they are introducing so much PC content, it sickens me. I might have to stop playing this game if they keep doing this!" och började sedan gnälla om att det är "perverse".

Svaren hen får är "Wait, how is this PC?", "How is this a bad thing?", "Kasmeer and Marjory have been together since 2013 you dumbass", "Fine by me, I wouldnt want to play having someone like you around anyway" och "Good, sounds like your political opinions suck anyway". Helt överkörd av sisådär alla på servern. Hen blev ganska så tyst efter en stund :angel:
 
Katterna har sovit på loftet heeeeeela dagen med utantag för en kort session nere i verkligheten då en granne kom på besök. Har försökt väcka dom men verkar omöjligt. Kommer bli en "intressant" natt 😅 :cautious::nailbiting:
 
Blir sängen snart. Är så trött att jag knappt vet var jag är, hela kroppen verkar sova redan! Har faktiskt redan slumrat/sovit i en timme för att jag inte kunde hålla mina gluggar öppna ens, skulle bara vila ögonen i sängen lite... ;)
 
Jahaja nu regnar det katter från ovan 😅 kommer nedflygande med ljudeffekt från loftet.
I sedvanlig ordning är jag endast en trampolin för vidare färd. Hann precis greppa vinglaset 😅

Marodörerna är vakna och natten är inledd 😬😬
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 440
· Visningar
78 100
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
13 14 15
Svar
281
· Visningar
11 265
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 822
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 982
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp