Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såhär ser en morgon ut hos oss. Detta är idag. ❤️🥹

Snapchat-1157874689.jpg
 
Haft helvetesnatt där jag vaknat i sömnparalys 5 gånger. Plus mardrömmar då.
Alla gånger har män som var omöjligt långa och stått och hukat sig (pga för långa för taket) över mig och glott på mig och antecknat saker. När jag såg dem slutade de anteckna och sprang ut som att de blev upptäckta :cautious:
Det var nytt i alla fall, de brukar inte anteckna och de brukar snarare vara kaxiga och stå kvar, komma närmare, eller hoppa upp i sängen än springa iväg.

Som resultat av detta har jag bitmärken och rivmärken på 7 ställen på kroppen (Sparky är en bra katt som väcker mig ur skiten varenda gång) och jag är så trött att jag är illamående.

Ridlektionen i kväll håller mig vid liv just nu :p
 
Riktig skitstart på dagen. Kom till skolan med sonen och då var det strömavbrott. Han är livrädd för mörker och att inte kunna tända lampa. Så det låste sig helt och han blev hysteriskt ledsen. 💔 Satt med honom i famnen i nästan 40min och bara vaggade, tröstade och lugnade. Till slut kom strömmen tillbaka och efter ytterligare en stund så kunde han lugna sig. 🥺
Jag bröt ihop i bilen mot jobbet och sitter nu på parkeringen och försöker ta nya tag.

Det är fan inte lätt jämt… 💔
 
Tittar på norska varianten av "Gift vid första ögonkastet" där beteendebiologen uttalar sig om att människor känner "en oro" om de inte för göra det de är skapta för, nämligen leva i ett parförhållande och föröka sig.

Annars har jag skaffat mig en dunderförkylning, så fick sjuanmäla mig från första ridlektionen på tre veckor :arghh:
Borde nog även kasta in handduken på jobbet, inte mycket gjort idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
11 044
Senast: Araminta
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 085
Tjatter Jag och pojkvännen är inte överens 😅 Jag har bara hört undan eller kull tidigare och han har bara hört undan eller väck. Jag tycker att...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 742
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Mattes gosefluff är glad att matte är hemma igen. Grannen är inte samma sak.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
72 385
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp