Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbat, ätit lunch, pratat med synmottagningen, rastat spion runt kvarteret. Hoppas nu på att ventilkollarfolket kommer i dag så det blir överstökat så jag slipper vänta till 17 för att gå en långis med spionen och slipper vänta resten av veckan!

Hade lite att stå i i dag, enligt vad jag tänkte i går, men har glömt vad det var.... Vet inte om det är bra eller dåligt.
 
Börjar fundera på om ett av rivmärkena från katten är värre än jag trodde i morse. Tycker det gör lite väl ont... Känns som att hela armbågen är svullen, kan inte riktigt räta ut armen.

Får titta på det innan jag åker till stallet, kanske behöver tvätta det eller något :cautious:
 
Börjar fundera på om ett av rivmärkena från katten är värre än jag trodde i morse. Tycker det gör lite väl ont... Känns som att hela armbågen är svullen, kan inte riktigt räta ut armen.

Får titta på det innan jag åker till stallet, kanske behöver tvätta det eller något :cautious:
Det låter inte bra. Ringa sjukvårdsupplysningen? Är du vaccinerad mot stelkramp?
 
Kuggade uppkörningen för att testledaren hade en dålig dag och var på dåligt humör. Tydligen ska man ligga så nära kanten att man nästan kör i diket med släpet när man kör på smal väg trots god sikt och inga möten...
Tom körskolläraren bekräftade att när h*n är på dåligt humör är det väldig många som kuggar i jämförelse med när h*n är på bra humör...
 
Det låter inte bra. Ringa sjukvårdsupplysningen? Är du vaccinerad mot stelkramp?
Yes vaccinerade mig för 3 år sedan. Ska ta mig hem och titta lite närmre, jag tror faktiskt att jag missade att tvätta just det här rivsåret innan jag gick. Ringer om det ser fel ut.:up:

Det är på armbågen jag bröt för några år sen och den kan låsa sig lite på liknande sätt då och då, så det är antingen det eller så är det svullet av rivsåret. :cautious:
 
Hemma från sjukgymnasten. Han satte nålar i nacken och sedan tryckte runt på ryggen och TENS. Fattar inte vad han gjort, jag kan knappt stå på benen eftersom jag är så yr, allt bara virvlar och jag kunde knappt ta mig hem. Dessutom var det som att gå i sirap. Ingenting hände fast jag gick och gick.

Börjar allvarligt fundera på om alla problemen jag haft med yrsel och att jag tuppar av kan ha något med nacken att göra. I helgen var jag också så yr att jag trillade ihop och fick kravla mig i säng.
 
Hemma från sjukgymnasten. Han satte nålar i nacken och sedan tryckte runt på ryggen och TENS. Fattar inte vad han gjort, jag kan knappt stå på benen eftersom jag är så yr, allt bara virvlar och jag kunde knappt ta mig hem. Dessutom var det som att gå i sirap. Ingenting hände fast jag gick och gick.

Börjar allvarligt fundera på om alla problemen jag haft med yrsel och att jag tuppar av kan ha något med nacken att göra. I helgen var jag också så yr att jag trillade ihop och fick kravla mig i säng.
Kanske vill du läsa om/samtala med din läkare om Chiari malformation?
 
Stroganoff är bra. Går ju att variera med korv, biff svamp, linser, kyckling etc som huvudingrediens.
Jag äter ris till, tycker ris blir bra att värma ihop med gryta i micron.
(Jag googlade matlådemat i morse när jag skrev inköpslistan 😁)
 
Har lägenheten full med blöt tvätt eftersom det som vanligt är fel på torkskåpet.
Tror jag felanmäler det varje gång jag har tvättat. :banghead:
Får nog skaffa nån torkställning att ha över badkaret. Så slipper jag använda skåpet och kan sluta störa mig på det.
 
Tittar på nya bilar. Man blir bra sugen. Tur att man är på nätet. Annars skulle jag åka dit efter en provkörning
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
11 044
Senast: Araminta
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 085
Tjatter Jag och pojkvännen är inte överens 😅 Jag har bara hört undan eller kull tidigare och han har bara hört undan eller väck. Jag tycker att...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 742
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Mattes gosefluff är glad att matte är hemma igen. Grannen är inte samma sak.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
72 385
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp