Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG20231121083358.jpg

Lite kyligt 😅 kollegan kör!
 
Tittar på mattor. Vi behöver verkligen någon matta här hemma, för ljudet ekar och hundarna halkar... Hur som helst. ALLA är tråkiga. Oavsett butik så är det tusen nyanser av grå eller beige, eller så fula mönster att man blir knäpp. Eller ryamattor med så lång lugg att jag kan se framför mig hur sambon blir allergisk mot den på två sekunder pga allt damm osv som samlas i den. Efter ett tag hittade jag två mattor som verkade ganska bra, förutom att de inte säljs i butiken vid mig och är slut online :arghh:

Jag vill bara ha en stor, praktisk matta som INTE är beige/vit/grå. Hur svårt ska det vara?!
 
Tittar på mattor. Vi behöver verkligen någon matta här hemma, för ljudet ekar och hundarna halkar... Hur som helst. ALLA är tråkiga. Oavsett butik så är det tusen nyanser av grå eller beige, eller så fula mönster att man blir knäpp. Eller ryamattor med så lång lugg att jag kan se framför mig hur sambon blir allergisk mot den på två sekunder pga allt damm osv som samlas i den. Efter ett tag hittade jag två mattor som verkade ganska bra, förutom att de inte säljs i butiken vid mig och är slut online :arghh:

Jag vill bara ha en stor, praktisk matta som INTE är beige/vit/grå. Hur svårt ska det vara?!

Din vän är webshoppen https://mattadirekt.se/

Se bara till att inte ta en i viskos, de är inte så tålig och tål inte vatten. Det här är en av mina favoriter:

Meshed-Gr%C3%B6n-Klassisk-Wiltonmatta-1-1024x1024-1-768x768.jpg
 
Asså jösses. Om jag inte tog så mycket bilder skulle jag heller inte behöva rensa så mycket och välja ut till album...Kollade i dem; 2020 var värst (om man ska använda det ordet, är ju fina bilder ju som får sitt värde 😄🥰) ....Ett helt album 300 bilder för bara sommaren (!) när ETT album förr täckte flera år....Men var ju andra tider då med 😄. Lagt över på datan och så får jag sålla ganska hårt till album... 😄, samma konstaterande typ varje höst när jag går igenom... 🙃!
Nehej..! Fortsätta plugga med världscupshoppningen från Stuttgart i bakgrunden 😊.
 
Jag dricker kaffe, äter frukost, kollar sociala medier och Nyhetsmorgon. Mår mkt bättre om jag har haft en stund före jobbet.
Jag med. Jag är uppe vid kl 5:30, men kör först ca 7:15-7:30. Visserligen har jag hästar, så den första halvtimmen försvinner där. Men jag gillar också att sitta med kaffe, frukost och dator i lugn och ro. Morgonstress är inget för mig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 617
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
66 810
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 012
Senast: Mia_R
·
Svar
2 002
· Visningar
63 154

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp