Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min kollega är sambo med en läkare, läkaren suckar ständigt över att min kollega rätt ofta gör sig illa, hästägare med lite bänglig unghäst, kan själv och har en tävlingsjävul utöver det vanliga. Förra veckan kom kollegan med en blåslagen näsa efter en möhippa där hon hade försökt vinna en tävling men väggen vann. ;) Hennes sambo konstatera att hade hon kommit in på jobbet hade de dragit igång larm med alla olika skador. ;)
Hästfolk är de värsta patienterna påstår mamma min som jobbade på röntgen i nästan 20 år. Det var ett antal gånger hon hoppades jag skulle byta hobby till typ schack eller iaf bli förtjust i nån slö häst som alltid gjorde vad man bad om :angel:
 
JA! Jag är helt oskyldig så jag måste blivit hackad! 🤯😳😧
Ogräshackad då eller? Höhöhöhö. 🙃
8CCC61A5-B7EE-47C0-913D-508E85E106ED.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 634
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
66 820
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 055
Senast: Mia_R
·
Svar
2 002
· Visningar
63 178

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp