Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Preppat inför flytten imorgon. Är krasslig och kan inte jobba men hästen måste flyttas så några timmar kommer jag behöva ge mig ut iaf.

Shit asså imorgon byter vi stall 🙈 Tänk att det händer nu. Är sååå spännande!
Kommer såklart sakna nuvarande stall och kanske komma dit över sommaren endast för sensommar bete. 😊

Synd bara att man åkte på en sväng sjuka. Men hellre nu än senare.
 
Efter gårdagens fail när jag skulle försöka äta så verkar det äntligen ha funkat! Första riktiga maten på en vecka!
Nu dricker jag the och funderar på att lägga en ansiktsmask. Råkade få syn på mitt ansikte i spegeln och ba "oooookej" 😅
Känns som att jag skulle behöva peela bort hela skiten egentligen men men :p

Har precis osat till en Chanukka-fest, samlar på mig grejer att se fram emot!
 
Efter gårdagens fail när jag skulle försöka äta så verkar det äntligen ha funkat! Första riktiga maten på en vecka!
Nu dricker jag the och funderar på att lägga en ansiktsmask. Råkade få syn på mitt ansikte i spegeln och ba "oooookej" 😅
Känns som att jag skulle behöva peela bort hela skiten egentligen men men :p

Har precis osat till en Chanukka-fest, samlar på mig grejer att se fram emot!
Skönt att höra att du verkar må bättre. ❤️
 
Måste bearbeta den är dagen en stund.

Men har en ny kompis hemma. Håller fast vid den tanken ❤️
IMG20231121202737.jpg
 
Jag känner mig övertygad om att jag är en björn i människokostym just nu. Allt jag vill göra är att äta och sova. Äta sova äta sova äta sova. Allra helst sova bredvid barnen. Redo att gå i ide snart typ?

Nu har lilla barnet äntligen somnat så jag ska upp och just äta… och sedan, ja, sova. Guuu va skönt!
 
Jag känner mig övertygad om att jag är en björn i människokostym just nu. Allt jag vill göra är att äta och sova. Äta sova äta sova äta sova. Allra helst sova bredvid barnen. Redo att gå i ide snart typ?

Nu har lilla barnet äntligen somnat så jag ska upp och just äta… och sedan, ja, sova. Guuu va skönt!
Ja herregud! :heart :sleep: En vän ringde kvart i fem (16:45) och öppnade med ”jag hoppas jag inte ringer för sent?”. Vi garvade läppen av oss båda två men det kändes helt klart väldigt gäspigt där i mörkret.
 
Ja herregud! :heart :sleep: En vän ringde kvart i fem (16:45) och öppnade med ”jag hoppas jag inte ringer för sent?”. Vi garvade läppen av oss båda två men det kändes helt klart väldigt gäspigt där i mörkret.
Hahahaha, men alltså, det är ju precis så det känns? ”Åh nej, vi har slut på kaffe, undrar om vi hinner till affären? Oj, bara 18.30… just det 😅
 
Tittar på Historien om Sverige, otroligt intressant. Undrar hur världen sett ut om vi hade fortsatt med asatron och inte blivit kristna
 
Var otroligt trött efter jobbet idag, men mentalt upp i varv. Därför bestämde jag mig för att sätta mig i soffan och titta på något avkopplande youtubeklipp. Well. Det fungerade lite för bra, för jag somnade nästan.

Nu när jag stängt av tvn, borstat tänderna och börjat förbereda lite smått för morgondagen så känns det istället som att jag är nästan lite halvpigg. Dessutom ska jag ut på kvällspromenad med hundarna i kylan. Kommer nog inte bli så lätt att somna sedan, och imorgon ska jag upp lite tidigare än vanligt pga inventering på jobbet. Yay...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi har haft en del sjukstuga här hemma, vilket innebär mindre öppna förskolan och alldeles för mycket tv för tvillingarna på 1,5 år. Jag...
Svar
8
· Visningar
690
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter Isis med sin regnbågsleksak. Det kändes lämpligt idag när det är Falun Pride.
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
73 787
Senast: Unafraid
·
Svar
2 010
· Visningar
74 189
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 102
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp