Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter surdegsbaguette till frukost, ren och skär livskvalitet! De fick jäsa över natten så de är maximalt fluffiga :love:

Edit:
74799597_3013885501977986_7253568900354287358_n.jpg

:d
 
*sambon sätter sig i sängen så jag vaknar till”
- Vet du vad jag skulle vilja, älskling?
- Hmmm.
- Äta riktigt god frukost! Vill du också det?
- *knorr*
- Och sen vill jag laga kinesmat!
- *drar täcket över huvudet*
- Men ska du sova hela dagen?!

Sambon lämnar sovrummet, med öppen dörr, och börjar slamra i köket. Sen pratar han i telefon med sin bästis (som har ännu mer ADHD så sambon skrattar jättemycket).

Jag har således inte kunnat somna om och är nu på halvdåligt humör. :cautious:
 
Har betalat räkningarna - lika bra att få iväg dem idag så att det är gjort och en annan inte gör något dumt (som tex glömmer att räkningarna inte är betalda ännu och beställer nåt svindyrt på "mellandagsrean" på onsdag..). Ska försöka ta en promenad snart, sen städa hemma ordentligt. Ska bara agera kattsäng en liten stund till först!
 
Ätit äggfrukost, kokta köpeägg gillar jag inte alls, men de "hemodlade" är verkligen hur goda som helst!
Ska handla en del idag och besluta oss för om det blir ngt julpynt. Lutar åt att det inte blir det, är glad om det blir städat. Har noll julkänsla i år och för maken är det inte viktigt alls.

Ska betala traderafynd :angel: och dricka upp mitt kaffe nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 391
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
95 96 97
Svar
1 929
· Visningar
56 053
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 310
Svar
2 002
· Visningar
65 707

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Vilken ras passar mig?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp