Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVII

I mina ögon lite...kontraproduktivt?

Du har bekymmer med ryggen. Gymmet har pass för ryggen. Du tränar annat.
Varför :confused:
För att min ork är så dålig och jag är orolig över att kanske inte orka ett helt pass. Plus att jag är så stel och de pass som jag tidigare har testat har varit för svåra för mig. Provade något pilatespass för ryggen och det gick inte alls. Jag var för stel.

Har provat olika yogapass också och det gick inte alls. 10 solhälsningar på raken klarar jag inte. Tar en evighet för mig att kravla mig upp i stående.

När jag kör cirkelträning kan jag göra det efter min egen ork. Och cyklingen styr jag ju själv.
 
Senast ändrad:
På väg hem nu. Två timmar bilfärd. Har ont igen, inte tagit nåt smärtstillande. Glömde det hemma.. Dumt.
Trött. Lite irriterad på svärfar, som vanligt. Och på svåger som satte sig och titta på hockey när vi kom på besök. Det var ju trevligt av honom :cautious:
 
Tydligen hade folk inte dragit igång sina grillar än för nu sitter jag och väntar vid biltvätten istället. 😒 överväger att spola av den på jobbet i veckan istället.
 
För att min ork är så dålig och jag är orolig över att kanske inte orka ett helt pass. Plus att jag är så stel och de pass som jag tidigare har testat har varit för svåra för mig. Provade något pilatespass för ryggen och det gick inte alls. Jag var för stel.

Har provat olika yogapass också och det gick inte alls. 10 solhälsningar på raken klarar jag inte. Tar en evighet för mig att kravla mig upp i stående.

När jag kör cirkelträning kan jag göra det efter min egen ork. Och cyklingen styr jag ju själv.
Gör det du orkar på passet och även det du klarar av att göra. Någonstans och någon gång måste man ju börja.
 
Cazpher forstar jag inte ens hur det uttalas utom att z formodligen uttalas som s, men det blir ju Casfer om man uttalr det sa. 😳
Chim har jag ingen aning om vad det skulle kunna vara for namn ..
Och Mhy skulle ju kunna vara for att inte bli forvirrat med Engelskans my. Jag hade en katt som hette My en gang. Det ar svart att beratta om henne pa Engelska :cautious: atminstone i skrift.:p

I detta fall uttalas Cazpher som Casper, och Chim uttalas som Kim.
 
Sitter i soffan i boa med en kopp te och tittar på dokumentär om Imperiet.

I dag har jag varit på Omberg.
IMG_8562.jpeg
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
68 864
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 128
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 196
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp