Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska ringa VC. Igen. Jag är så förbaskat trött på att dottern snorar men vården kliar sig bara i skallen än så länge.
 
Första dagen på tre veckors semester :).
Katten kom nyss hem. Till synes oberörd (med ett uttryck som "gud vad ni gastar, jag är ju här nu"). Var han varit vet jag inte, jag letade i grannens bodar där han ibland lyckats bli instängd, men där var han inte.
Blir mer och mer sugen på att skaffa en gps åt honom :p.
 
Har en *kort paus* speciell kollega. Hon är jätterar men inte lätt att jobba med. Hon rör till allt, fastnar i irrelevanta detaljer, är övertygad om att hon kan saker när hon inte kan det osv. Chefen styr upp bäst hon kan (personen omplacerade här mot allas vilja tyvärr) men det är inte lätt. Nu kom hon och ville veta vad jag gjorde. Jag förklarade kort och hon förstod inte, men eftersom hon tycker att hon borde veta vill hon att jag visar henne. Nu är det en utredning om arealer så det är i te gjort i en handvändning, särskilt inte om jag ska förklara något för henne. Känner mig samtidigt taskig som får styra av det hela och säga nej och hon blir besviken. Men hon skulle bara bli stressad och förvirrad av att inte förstå och det är inte något hon ska jobba med.
Hon har ingen självinsikt om sina problem heller. Jättejobbigt när hon blir upprörd över att jag som är ny jobbar med mer avancerade saker än hon gör. Hon har varit mobbad dessutom tidigare och jag/vi vill absolut inte att hon ska känna sig utanför mer än det trots allt blir eftersom hon inte klarar av våra arbetsuppgifter riktigt. Dilemma helt klart!
 
Jamen det är väl klart Nordea är helt störda (eller rättare sagt har störningar) när jag ska skicka iväg betalningar :rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 492
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 273
Senast: MissFideli
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 131
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp