Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den där kollegan som jag har klagat på är väldigt förlåten!! :o:love:
19964667_10155600248600712_348053736_n.jpg

19904699_10155600248640712_841208969_n.jpg

I påsarna är det ostar och salami och skinka och sånt gottigt :d
 
Ätit lunch. Ska snart gå iväg till vårdcentralen och visa upp tån för husläkaren där
Har städat i mitt rum, så mitt BS kan komma in där i morgon utan att svimma...:D:o
 
Åååå. sambon ringde just och undrade om jag vill byta ut min Pegge 307 till en Audi A3
Frågan är ju hur man gör med hunden?
 
Jag trivs bra på nya jobbet. Lite trött om fötterna när dagen är slut, men än har jag inte börjat tänka "nu är det BARA xx timmar kvar av dagen" :rofl: Så det är väl ett gott tecken :)
Svär dock över min skurmaskin modell gigantisk varje gång jag ska använda den :cautious: Jag har för små händer, för kort i rocken eller bara allmänt klen när jag ska greja med den... Att köra den är absolut inga problem, men allt är så stort så jag har problem att rengöra den osv :meh:
Nu ska jag kolla om mina smultronplantor vill ha lite vatten. Sen ska jag nog klippa ut tyg till en tröja åt syrran.
 
Just nu funderar jag på om jag ska hoppa över ridningen i kväll.
Orsaken är skavsår "mellan skinkan och låret" och antagligen vore en dags ridfrihet nyttigt för skinnet så det kan läka.
Kan ju hitta på lite annan lek med andra hästar: har en eller två som med fördel kan körtränas, en som är under inkörning och en som nog skulle ha nytta av promenad för hand. Den som är under inkörning är född -15, den som skulle må bra av promenad för hand är född -16.

Fast att inte rida vore ju väldigt konstigt.
 
På väg hem från jobbet.
Sambon fick hoppa in och jobba men gjorde fiskgryta innan så ska äta det när jag kommer hem.
Helt sjukt slut idag
 
Just nu funderar jag på om jag ska hoppa över ridningen i kväll.
Orsaken är skavsår "mellan skinkan och låret" och antagligen vore en dags ridfrihet nyttigt för skinnet så det kan läka.
Kan ju hitta på lite annan lek med andra hästar: har en eller två som med fördel kan körtränas, en som är under inkörning och en som nog skulle ha nytta av promenad för hand. Den som är under inkörning är född -15, den som skulle må bra av promenad för hand är född -16.

Fast att inte rida vore ju väldigt konstigt.

Gå promenad med de två tillsammans ? :)
 
Jag sitter fortfarande i PJ, men har druckit upp morgonkaffet. *Gasp* Jag behover verkligen ta tag i hundarna innan hon kommer *G-A-S-P* men da maste jag ju resa mig harifran.:arghh:
 
Jag har letat på kollegor till @Ninnurur eller kanske konkurrenter :D men i min stad, de låg lite konstigt till och lite knepigt att komma åt att lämna paket men jag hoppas att de åtminstone ska leverera och att jag får tillbaka Xboxet lagat :nailbiting:
Sen har vi varit på rådgivning på banken, vi har flyttat runt lite på barnens fonder och konton, jag tecknade några försäkringar och lite allmän genomgång. :D Nu ska jag snart hämta dottern vid tåget som har varit och badat med kompisar och det var enklare att ta tåget till närmsta by istället för att vänta på bussen.:cautious:
 
Det måste vara något skit med den här sidan .Blev skickad till en Googlesida där jag hade vunnit någon telefon utan att jag ens uppdaterat sidan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 574
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
283
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 454
Senast: MissFideli
·
Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
442
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp