Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att sova.
Jobb imorgon med
Fått lite koll på schema inför hösten, arbetsplats i arbetsrummet och kickoffen inför terminsstarten.
Pust
 
Har ingen frukt kvar hemma. Rotade i frysen och hittar fryst havtorn. Det var inte gott kan jag säga. Helvetes vad surt. Det åkte i soptunnan direkt.
 
Blä, jag är inte tillfreds med hur jag fungerar just nu. Jag är van vid ångest, depression och en känsla av hopplöshet som ofta leder till likgiltighet och apati (även om jag oftast är på helspänn och är väldigt orolig). Men i den här svackan, och vad jag antar är ett symtom på min fatigue så är jag lättretlig, lynnig och orkar inte med andra människor - främst för att jag inte orkar upprätthålla koncentrationen i ett samtal. Såklart isolerar jag mig mer, och ökar därmed på mina tendenser av social fobi. Det blir ett sånt moment 22.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 610
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
303
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 551
Senast: MissFideli
·
Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
475
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp